Imperial Agent Sniper – Drzewo Engineering

Opis talentów z drzewa Engineering dla Imperial Agent Sniper.

Mateusz Kądziołka

Imperial Agent Sniper – Drzewo Engineering - ilustracja #1

Drzewo Engineering

Pierwszy poziom:

Engineer’s Utility Belt (2 pkt.) – redukuje cooldown Flash Bang o 7,5 s/pkt, a Fragmentation Granade o 1,5 s/pkt.

Energy Tanks (2 pkt.) – zwiększa maksymalną ilość energii o 5/pkt.

Gearhead (3 pkt.) – zwiększa Cunning o 3%/pkt.

Drugi poziom:

Explosive Engineering (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez Explosive Probe i wszystkie efekty AOE o 5%/pkt.

Vital Regulators (2 pkt.) – Adrenaline Probe leczy gracza za 3%/pkt jego maksymalnych punktów życia przez 3 s.

Calculated Pursuit (2 pkt.) – gracz ma 50%/pkt szansy, aby zdobyć buff Calculated Pursuit przy wychodzeniu zza zasłony. Pozwala on użyć Snipe w każdej sytuacji.

Vitality Serum (2 pkt.) – zwiększa Endurance o 2%/pkt.

Trzeci poziom:

Cluster Bombs (2 pkt.) – po detonacji, Explosive Probe zostawia 1/pkt ładunek Cluster Bombs, który wybucha po uderzeniu pociskiem blastera, zadając przeciwnikowi obrażenia kinetyczne. Cluster Bombs nie mogą być detonowane częściej niż raz na 1,5 s.

Efficient Engineering (2 pkt.) – redukuje koszt Explosive Probe, Interrogation Probe i Plasma Probe o 2/pkt.

Interrogation Probe (1 pkt) – postać gracza przyzywa sondę, która przyczepia się do celu i zadaje mu obrażenia przez 18 s.

Inventive Interrogation Techniques (2 pkt.) – Interrogation Probe redukuje prędkość poruszania się celu o 15%/pkt.

Czwarty poziom:

Imperial Methodology (1 pkt) – zwiększa liczbę Cluster Bombs pozostawianą przez Explosive Probe o 1. Dodatkowo, gdy Cluster Bombs wybuchają, postać gracza odzyskuje 5 punktów energii.

Stroke of Genius (2 pkt.) – aktywowanie Cover Pulse ma 50%/pkt szansy, by sprawić, że następny Snipe aktywuje się natychmiast.

Experimental Explosives (2 pkt.) – zwiększa obrażenia krytyczne zadawane przez AOE o 15%/pkt.

Piąty poziom:

Energy Overrides (2 pkt.) – po aktywowaniu EMP Discharge, koszt użycia następnego Explosive Probe lub Plasma Probe spada o 50%/pkt.

EMP Discharge (1 pkt) – detonuje aktywny Interrogation Probe, zadając przeciwnikowi obrażenia energetyczne. Dodatkowo, natychmiastowo kończy cooldown Adrenaline Probe i Shield Probe.

Augmented Shields (2 pkt.) – zwiększa ilość zaabsorbowanych przez Defense Screen obrażeń o 15%.

Szósty poziom:

Deployed Shields (2 pkt.) – redukuje obrażenia otrzymywane w czasie ukrywania się za przeszkodą o 3%/pkt. Redukuje także cooldown Ballistic Shield o 15 s/pkt.

Electrified Railgun (3 pkt.) – Series of Shots ma 33,34%/pkt szansy na zadanie dodatkowych obrażeń przez 4 s. Efekt kumuluje się do 4 razy.

Siódmy poziom:

Plasma Probe (1 pkt) – postać gracza rzuca urządzeniem, które wybuchając podpala teren i zadaje maksymalnie 3 celom obrażenia typu elemental przez 18 s.

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic

PC
po premierze

Data wydania: 20 grudnia 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.3

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Pierwsze screeny z nowego projektu twórców gry Terraria

Następny
Pierwsze screeny z nowego projektu twórców gry Terraria

Sprzedaż gry Dungeon Defenders przekroczyła granicę miliona egzemplarzy

Poprzedni
Sprzedaż gry Dungeon Defenders przekroczyła granicę miliona egzemplarzy

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl