Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2012, 08:45

autor: Mateusz Kądziołka

Imperial Agent Sniper – Drzewo Engineering

Opis talentów z drzewa Engineering dla Imperial Agent Sniper.

Imperial Agent Sniper – Drzewo Engineering - ilustracja #1

Drzewo Engineering

Pierwszy poziom:

Engineer’s Utility Belt (2 pkt.) – redukuje cooldown Flash Bang o 7,5 s/pkt, a Fragmentation Granade o 1,5 s/pkt.

Energy Tanks (2 pkt.) – zwiększa maksymalną ilość energii o 5/pkt.

Gearhead (3 pkt.) – zwiększa Cunning o 3%/pkt.

Drugi poziom:

Explosive Engineering (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez Explosive Probe i wszystkie efekty AOE o 5%/pkt.

Vital Regulators (2 pkt.) – Adrenaline Probe leczy gracza za 3%/pkt jego maksymalnych punktów życia przez 3 s.

Calculated Pursuit (2 pkt.) – gracz ma 50%/pkt szansy, aby zdobyć buff Calculated Pursuit przy wychodzeniu zza zasłony. Pozwala on użyć Snipe w każdej sytuacji.

Vitality Serum (2 pkt.) – zwiększa Endurance o 2%/pkt.

Trzeci poziom:

Cluster Bombs (2 pkt.) – po detonacji, Explosive Probe zostawia 1/pkt ładunek Cluster Bombs, który wybucha po uderzeniu pociskiem blastera, zadając przeciwnikowi obrażenia kinetyczne. Cluster Bombs nie mogą być detonowane częściej niż raz na 1,5 s.

Efficient Engineering (2 pkt.) – redukuje koszt Explosive Probe, Interrogation Probe i Plasma Probe o 2/pkt.

Interrogation Probe (1 pkt) – postać gracza przyzywa sondę, która przyczepia się do celu i zadaje mu obrażenia przez 18 s.

Inventive Interrogation Techniques (2 pkt.) – Interrogation Probe redukuje prędkość poruszania się celu o 15%/pkt.

Czwarty poziom:

Imperial Methodology (1 pkt) – zwiększa liczbę Cluster Bombs pozostawianą przez Explosive Probe o 1. Dodatkowo, gdy Cluster Bombs wybuchają, postać gracza odzyskuje 5 punktów energii.

Stroke of Genius (2 pkt.) – aktywowanie Cover Pulse ma 50%/pkt szansy, by sprawić, że następny Snipe aktywuje się natychmiast.

Experimental Explosives (2 pkt.) – zwiększa obrażenia krytyczne zadawane przez AOE o 15%/pkt.

Piąty poziom:

Energy Overrides (2 pkt.) – po aktywowaniu EMP Discharge, koszt użycia następnego Explosive Probe lub Plasma Probe spada o 50%/pkt.

EMP Discharge (1 pkt) – detonuje aktywny Interrogation Probe, zadając przeciwnikowi obrażenia energetyczne. Dodatkowo, natychmiastowo kończy cooldown Adrenaline Probe i Shield Probe.

Augmented Shields (2 pkt.) – zwiększa ilość zaabsorbowanych przez Defense Screen obrażeń o 15%.

Szósty poziom:

Deployed Shields (2 pkt.) – redukuje obrażenia otrzymywane w czasie ukrywania się za przeszkodą o 3%/pkt. Redukuje także cooldown Ballistic Shield o 15 s/pkt.

Electrified Railgun (3 pkt.) – Series of Shots ma 33,34%/pkt szansy na zadanie dodatkowych obrażeń przez 4 s. Efekt kumuluje się do 4 razy.

Siódmy poziom:

Plasma Probe (1 pkt) – postać gracza rzuca urządzeniem, które wybuchając podpala teren i zadaje maksymalnie 3 celom obrażenia typu elemental przez 18 s.