Imperator: Rome, czyli kolejna strategia z katalogu wydawniczego firmy Paradox Interactive, trafi do sprzedaży w kwietniu. Oprócz daty premiery poznaliśmy jej cenę i wymagania sprzętowe. Ponadto do sieci trafił klimatyczny zwiastun fabularny.
Zapowiedziana w maju 2018 roku gra Imperator: Rome doczekała się daty premiery. Produkcja trafi na komputery osobiste 25 kwietnia, a według informacji opublikowanych na Steamie będzie dostępna wyłącznie po angielsku. Tytuł, którego wydaniem zajmie się firma Paradox Interactive, został wyceniony na 142,99 złote. Zamawiając go przed premierą zapewnimy sobie dostęp do paczki Epirus Flavor Pack, zawierającej unikalne modele armii oraz statku, specjalne wydarzenia i monument oraz jeden utwór.
Warto odnotować, że oprócz podstawowej wersji gry w sprzedaży znajduje się kosztująca 199 złotych Edycja Deluxe, którą wzbogacono o cyfrowy artbook i tapety oraz paczkę zawartości nazwaną Hellenistic World Flavor Pack. Na tę ostatnią składa się szereg dodatków w postaci bonusowych modeli armii i statków, monumentów, wydarzeń oraz utworów muzycznych.

Na tym nie koniec, gdyż znamy również wymagania sprzętowe gry Imperator: Rome. Tytuł nie będzie wymagał komputera z najwyższej półki – na komfortową zabawę mogą liczyć również posiadacze nieco starszych maszyn.
System operacyjny: | 64-bitowy Windows 7 SP1 |
Procesor: | Intel iCore i3-2105 lub AMD FX-8120 |
Pamięć RAM: | 4 GB |
Karta graficzna: | Nvidia GeForce GTX 570 lub podobna |
System operacyjny: | 64-bitowy Windows 10 |
Procesor: | Intel iCore i5- 4690K lub AMD Ryzen 3 2200G |
Pamięć RAM: | 8 GB |
Karta graficzna: | Nvidia GeForce GTX 960 |
Na koniec mamy dla Was świeży zwiastun fabularny, w którym twórcy przedstawili tło historyczne swojego dzieła, jednocześnie sygnalizując obowiązki czekające na graczy wcielających się w tytułowych imperatorów. Mowa zarówno o toczeniu wojen, jak i zajmowaniu się kwestiami związanymi z ustrojem, polityką, ekonomią czy nauką oraz kulturą.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
28

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.