Hello Neighbor wkrótce na urządzeniach mobilnych oraz konsolach PS4 i Switch
Dostępna od kilku miesięcy na komputerach osobistych i Xboksie One gra Hello Neighbor ukaże się w lipcu na konsolach Switch, PlayStation 4 oraz urządzeniach mobilnych (iOS i Android).
Kamil Zwijacz

Wydana w grudniu 2017 roku na komputerach osobistych i konsoli Xbox One gra Hello Neighbor ukaże się 27 lipca na urządzeniach mobilnych (iOS i Android). Produkcja rozprowadzana ma być za darmo, ale otrzymamy dostęp tylko do pierwszego rozdziału – pozostałe dwa będą płatne, ale nie ujawniono ich cen. W opublikowanym komunikacie wyjaśniono też kwestię sterowania. Twórcy eksperymentują z rozmaitymi ustawieniami, ale wygląda na to, że nie będzie ono w drastyczny sposób różnić się od tego z innych gier mobilnych. Otrzymamy więc wirtualne przyciski wyświetlane na ekranie, a kamerą będziemy obracać, wodząc palcem w wybranym kierunku.
Deweloperzy obiecują, że zoptymalizowali projekt, by dobrze działał na smartfonach i tabletach. Na dowód opublikowano widoczny poniżej krótki fragment rozgrywki, zarejestrowany na iPhonie X. Jeżeli chcecie przekonać się sami, jak tytuł wypada w rzeczywistości, to warto zapisać się do nadchodzących testów (rozpoczną się wkrótce, ale dokładny termin nie jest znany).
Przypominamy także, że Hello Neighbor zostanie przeniesione na jeszcze jedno mobilne urządzenie – Nintendo Switch. Mało tego, deweloperzy poinformowali dziś, że tytuł trafi też na konsolę PlayStation 4. Podobnie jak w przypadku Hello Neighbor Mobile, tak i te dwie wersje ukażą się 27 lipca. Czy jednak warto w ogóle czekać? Ciężko stwierdzić, gdyż produkcja spotkała się z negatywnymi opiniami w mediach (naszemu recenzentowi również nie przypadła do gustu), ale nie przeszkodziło jej to rozejść się w nakładzie przekraczającym pół miliona egzemplarzy.
- Recenzja gry Hello Neighbor – sąsiad z piekła rodem? Nie, gra z piekła rodem
- Oficjalna strona gry Hello Neighbor

GRYOnline
Gracze
Steam
- daty premier / opóźnienia (gry)
- skradanki
- konwersje konsolowe
- konwersje mobilne
- tinyBuild Games
- Dynamic Pixels
- PS4
- AND
- iOS
- Switch
Komentarze czytelników
mgsv4000 Legionista
Ach to ten żałośnie słaby crap, który reklamował się niesamowitą AI, a wyszła z tego zepsuta kupa guano z błędami uniemożliwiającymi przejście gry oraz zepsutą "sztuczną inteligencję" sąsiada i zagadkami, które ani trochę nie polegają na logice? Aaa... To ja podziękuje.
Doniczkapl Konsul
Zapomniałeś jeszcze dodać, że to ta gra, w której wczesna alpha była lepsza od wersji 1.0 :D
laki2217 Generał
Twórcy po prostu pogubili się w swoim koncepcie gry. Gra miała być o szpiegowaniu sąsiada, ale założenia gry były ogólnie inne. Najlepiej to było widać w coraz to nowszych aktualizacjach. Nagle przeskok w mroczny klimat potem znowu w jaskrawy. Pierwsze wersje opowiadały o wprowadzeniu do nowego domu głównego bohatera, potem o zakupie zamieszkałego domu a najnowsza o chłopcu, który zainteresował się tym domem. Wyglądało to tak jak by twórcy zaczęli się nie dogadywać między sobą a pierwotne założenia wywalono do kosza.