Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 czerwca 2019, 09:31

autor: Adrian Werner

Heavy Rain - dzisiaj premiera wersji PC

Dzisiaj na PC zadebiutuje Heavy Rain, czyli konwersja przygodówki studia Quantic Dream, która zadebiutowała w 2010 roku na PlayStation 3.

Na wersję pecetową czekaliśmy ponad dziewięć lat. - Heavy Rain - dzisiaj premiera wersji PC - wiadomość - 2019-06-24
Na wersję pecetową czekaliśmy ponad dziewięć lat.

Doczekaliśmy się wreszcie dnia premiery pecetowego wydania Heavy Rain, czyli przygodówki studia Quantic Dream. Gra zadebiutuje dzisiaj po południu i dostępna będzie wyłącznie w Epic Games Store. Cena wyniesie 69 złotych. Produkcja zaoferuje pełną polską wersję językową.

Przypomnijmy, że początkowo Heavy Rain miało ukazać się na PlayStation 3, Xboksa 360 i PC, ale gdy wydawcą została firma Sony projekt przeobraził się w exclusive’a na PS3. Gra zadebiutowała w lutym 2010 roku i spotkała się z ciepłym przyjęciem – tytuł posiada średnią ocen na poziomie 87% według serwisu Metacritic. Gra spodobała się jeszcze bardziej naszemu redaktorowi, który wystawił jej notę 9.0/10.

Chłodniej przyjęto remaster, który ukazał się w marcu 2016 roku na PlayStation 4. Ta wersja posiada średnią ocen na poziomie 78%, a u nas produkcja otrzymała notę 7.0/10. Recenzenci narzekali głównie na słabe dopracowanie techniczne.

Musimy jeszcze poczekać na recenzje edycji pecetowej, ale każdy może sam sprawdzić, jak prezentuje się ona w akcji, dzięki wypuszczonej w zeszłym miesiącu wersji demonstracyjnej.

Warto na koniec wspomnieć, że Heavy Rain nie jest jedyną grą studia Quantic Dream, która zmierza na PC. 22 lipca ukaże się konwersja Beyond: Two Souls, a jesienią tego roku pecetowcy zagrają w Detroit: Become Human.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Heavy Rain - recenzja gry (wersja na PS3)
  3. Recenzja gry Heavy Rain na PS4 - remaster, który zawodzi
  4. Heavy Rain - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej