Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 listopada 2017, 12:30

Gwint – kampania fabularna dopiero w 2018 roku

Studio CD Projekt RED poinformowało o przesunięciu daty premiery kampanii fabularnej Wojna krwi w Gwincie: Wiedźmińskiej grze karcianej. Twórcy zdecydowali się na rozbudowanie tego trybu, w związku z czym na jego debiut przyjdzie nam poczekać do przyszłego roku.

Od połowy roku trwa otwarta beta Gwinta, rodzimej karcianki opartej na minigrze z Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu. Od tego czasu gra radzi sobie bardzo dobrze (vide najnowszy raport finansowy firmy CD Projekt) i doczekała się zapowiedzi trybu fabularnego Wojna krwi, który przedstawi historię lyrijskiej królowej Meve. Niestety, na tę atrakcję przyjdzie nam jeszcze poczekać. Marcin Iwiński ze studia CD Projekt RED opublikował komunikat informujący o zmianach w rozkładzie prac nad grą, w tym o przesunięciu premiery Wojny krwi z okresu świątecznego na przyszły rok. Powodem ma być decyzja o rozbudowaniu kampanii, co oczywiście wymaga dodatkowego czasu na jej dopracowanie. Zapewnił, że zespół dokłada wszelkich starań, by tryb fabularny wynagrodził graczom to opóźnienie.

Na historię królowej Meve poczekamy do przyszłego roku. - Gwint – kampania fabularna dopiero w 2018 roku" - wiadomość - 2017-11-22
Na historię królowej Meve poczekamy do przyszłego roku.

Oprócz tego twórcy zamierzają przyśpieszyć udostępnianie kolejnych aktualizacji Gwinta: Wiedźmińskiej gry karcianej w związku z planowaną premierą pełnej wersji gry w 2018 roku. Tak więc gracze mogą liczyć na kolejne poprawki techniczne oraz balansujące grę, a także na nową zawartość w postaci kart, wyzwań i przedmiotów. Przypomnijmy, że według wcześniejszych deklaracji studio raczej nie planuje resetowania postępów graczy po wyjściu z bety, tak więc po premierze zachowacie wszelkie karty oraz przedmioty zdobyte w czasie testów.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej