Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 października 2019, 09:42

autor: Laty

Gwiazda Twitcha – Shroud – dołączyła do Ninjy na platformie Mixer

Shroud porzuca serwis streamingowy należący do Amazona na rzecz Mixera – platformy od Microsoftu – i tylko tam będzie prowadzić swoje transmisje. Pierwszy stream na nowym kanale odbędzie się już dziś.

Twitch stracił kolejnego popularnego streamera. - Gwiazda Twitcha – Shroud – dołączyła do Ninjy na platformie Mixer - wiadomość - 2019-10-25
Twitch stracił kolejnego popularnego streamera.

Michael „Shroud” Grzesiek jest jednym z najpopularniejszych streamerów na Twitchu. Był, bo wczoraj ogłosił że przechodzi na nową platformę – Mixer od Microsoftu. Potwierdził to w wideo opublikowanym na Twitterze z dopiskiem „Ten sam Shroud. Nowy dom.”

Kanadyjczyk polskiego pochodzenia nadal utrzymuje się na trzecim miejscu na Twitchu pod względem liczby subskrybentów, obserwuje go ponad 7 milionów użytkowników, a jego streamy mają 364 miliony wyświetleń. Shroud zdobył rozgłos streamując Counter-Strike, dzięki czemu w późniejszym czasie dołączył do Cloud9 – profesjonalnej drużyny e-sportowej. Po 4 latach gry w barwach niebieskich odszedł z teamu i poświęcił się całkowicie streamowaniu strzelanek, głównie z gatunku Battle Royale, (m.in. Apex Legends i Playerunknown's Battlegrounds).

Decyzja o odejściu z Twitcha wywołała duże poruszenie w branży streamingowej, ponieważ zaledwie dwa miesiące temu na Mixera przeszedł inny popularny twórca – Ninja. Nie powstrzymał się on również od pozytywnego skomentowania ruchu Shrouda.

Obserwatorzy spekulują, że Microsoft próbuje pozyskać na Mixera graczy dobrze znanych z gier FPS. Celem jest promocja najnowszej gry z serii „Halo”, której możemy spodziewać się w 2020 roku.

Pierwszy stream Shrouda na nowej platformie odbył się dzisiaj, a grą, którą zobaczyliśmy, było Call of Duty: Modern Warfare, mające swoją premierę zaledwie godzinę po rozpoczęciu transmisji. Fani, którzy przejdą na nowy kanał streamera i zasubskrybują go do 22 listopada, otrzymają darmową miesięczną subskrypcję, podobnie jak było to w przypadku Ninjy.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.