Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release CDP.pl Press Release 4 marca 2014, 17:55

Guild Wars 2 otwiera się na Azję

ArenaNet i chiński partner wydawniczy KongZhong ogłosiły pionierski system płatności oraz strategię aktualizacji zawartości i wyznaczają termin zamkniętych beta testów na marzec.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

NCSOFT® wraz z ArenaNet™, wydawcą znanej serii Guild Wars, oraz KongZhong Corporation (KONG), głównym dostawcą usług cyfrowej rozrywki w Chinach, ujawnili szczegóły dotyczące pionierskiego systemu płatności, a także strategii aktualizacji zawartości w wersji Guild Wars 2 dla Chin. Spółki ogłosiły również, że 11 marca ruszą zamknięte testy beta dla graczy w Chinach.

W chińskiej wersji Guild Wars 2 zostanie zachowany innowacyjny model płatności znany z Zachodu. Zgodnie z nim gracze tylko raz kupują produkt, a następnie mogą za darmo grać i korzystać z nowej, spójnej z resztą gry zawartości. Do tej pory na chińskim rynku gier komputerowych przeważały modele free-to-play i ograniczony czasowo model płatny.

Chińscy gracze otrzymają tę samą doskonałej jakości grę MMO, jaką cieszą się gracze w Ameryce Północnej i Europie, ze spójnymi i punktualnymi aktualizacjami zawartości – mówi Mike O'Brien, prezes i współzałożyciel ArenaNet. – Guild Wars 2 w Chinach będzie zsynchronizowane ze światową wersją gry.

Aktualizacje Guild Wars 2 obejmują dodatkową zawartość świata gry z nowymi wyzwaniami i historiami. Oznacza to, że zawartość gry w gruncie rzeczy pozostanie taka sama dla wszystkich graczy, za wyjątkiem pewnych zmian wprowadzonych do samouczka, specjalnie dostosowanych do oczekiwań chińskich graczy.

W ramach zamkniętych testów beta, które rozpoczną się 11 marca, wybrani doświadczeni gracze otrzymają dwutygodniowy dostęp do wersji beta Guild Wars 2 dla Chin. Przetestują oni produkt i dostarczą cennych opinii dotyczących funkcji oraz jakości gry przed oficjalną premierą.

W zeszłym roku ArenaNet ogłosiło, że w Ameryce Północnej i Europie sprzedano przeszło 3 miliony egzemplarzy w ciągu zaledwie pierwszych dziewięciu miesięcy dostępności gry na rynku. Dzięki temu Guild Wars 2 stała się najszybciej sprzedającą się zachodnia grą MMO wszech czasów, zgodnie z danymi DFC Intelligence. David Cole, prezes DFC Intelligence, powiedział wówczas:

Po przeanalizowaniu licznych źródeł informacji okazuje się, że Guild Wars 2 to najszybciej sprzedająca się zachodnia gra MMO wszech czasów, biorąc pod uwagę pierwsze dziewięć miesięcy dostępności gry. Guild Wars 2 ma więc ogromne szanse na odniesienie sukcesu w Chinach, gdzie podobne serie cieszą się wielką popularnością.

Chiny to pierwszy region Azji, w którym pojawi się Guild Wars 2.