Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 sierpnia 2013, 10:14

autor: Michał Orlikowski

GTA V – system hierarchii udostępniony graczom. Nowe informacje o ścieżce dźwiękowej

Studio Rockstar, jeszcze przed oficjalną premierą, udostępniło pierwsze elementy trybu online Grand Theft Auto V. Za pośrednictwem serwisu Social Club możemy zwerbować członków naszej szajki i przyznać im odpowiednie rangi. Twórcy pochwalili się również wielkością ścieżki audio gry.

GTA V – system hierarchii udostępniony graczom. Nowe informacje o ścieżce dźwiękowej - ilustracja #1

Grand Theft Auto V to jeden z tych tytułów, który nie musi obawiać się o odpowiednio wysoką sprzedaż. Abyśmy jednak nie zapomnieli o nadchodzącej wielkimi krokami premierze jednej z najważniejszych gier w roku, studio Rockstar udostępniło pierwszy element trybu wieloosobowego.

Jeszcze przed premierą Grand Theft Auto Online otrzymaliśmy możliwość uformowania własnej mini-organizacji przestępczej. Za pośrednictwem Social Club, platformy społecznościowej dla gier Rockstar, możemy zawczasu rozpocząć proces rekrutacji członków naszej szajki. Dodatkowo do dyspozycji otrzymujemy system hierarchii, który pozwala liderom na przyznawanie podwładnym odpowiednich rang, a także nagradzanie ich za lojalność i skuteczność.

Stopnie, jakie będziemy mogli otrzymać:

  1. Leader – założyciel grupy, szef wszystkich szefów
  2. Commissioners – komisarze, najbardziej zaufani i najbliżsi liderowi. Odpowiedzialni za doradzanie, a także zarządzanie składem grupy poprzez promowanie jej członków oraz rekrutowanie nowych
  3. Lieutenants – porucznicy, gracze o wyrobionej renomie. Posiadają przywilej przyznawania awansów i degradowania
  4. Representatives – przedstawiciele o podstawowych kompetencjach w kształtowaniu składu osobowego szajki
  5. Muscle – żołnierze, siła robocza organizacji. Bez jakiegokolwiek wpływu na kształt grupy, odpowiedzialni wyłącznie za realizację akcji i zakłócanie spokoju konkurencji
Zaczniemy jako mięśnie operacji, by ostatecznie stać się mózgiem całej organizacji - GTA V – system hierarchii udostępniony graczom. Nowe informacje o ścieżce dźwiękowej - wiadomość - 2013-08-29
Zaczniemy jako mięśnie operacji, by ostatecznie stać się mózgiem całej organizacji

Ivan Pavlovich, odpowiedzialny w studiu Rockstar za nadzór nad ścieżką dźwiękową GTA V, pochwalił się w wywiadzie udzielonym magazynowi Rolling Stone liczbami związanymi z oprawą muzyczną. Czas spędzany w grze umilać będzie 15 stacji radiowych, zawierających w sumie 240 utworów – w tym debiutująca w serii rozgłośnia poświęcona wyłącznie muzyce pop. Jak zapewnia Pavlovich, skomponowane tło muzyczne wystarczyłoby na pokrycie 20 pełnometrażowych filmów. Na tę chwilę potwierdzono takich artystów jak Elton John, 2Pac, Queen czy Britney Spears.

Proces produkcyjny Grand Theft Auto V został już zakończony, a płyta-matka trafiła do tłoczni. Wszystko wskazuje więc na to, że premiera nastąpi zgodnie z ustaleniami i gra trafi 17 września na Xboksa 360 i PlayStation 3. Na rynku polskim pojawi się nakładem firmy Cenega, w wersji zlokalizowanej kinowo (z napisami). Start GTA Online przewidywany jest na dwa tygodnie po tej dacie.

  1. Oficjalna prezentacja systemu hierarchii
  2. Pełna treść wywiadu Ivana Pavlovicha
  3. Oficjalna strona Grand Theft Auto V