Gracz PlayStation został permanentnie zbanowany bez podania przyczyny i otrzymał najbardziej nędzny typ odpowiedź od pomocy technicznej
Jeden z graczy został zbanowany bez podania przyczyny na PlayStation Network. Co gorsza, przy próbie wyjaśnienia sprawy otrzymał kompletnie niedorzeczną odpowiedź od firmy Sony.

Gracz o ksywce Buff_Baby_22 został zbanowany w PlayStation Network. To samo w sobie nie byłoby niczym szczególnym, ale tutaj Sony się wyraźnie nie popisało w kwestii jakości obsługi klienta (via GamePro.de)
Buff_Baby_22 nie został poinformowany o powodach zablokowania jego konta. Gracz twierdzi, że nie zrobił nic, co uzasadniałoby taką karę (załączony screen nie pokazuje, by podjęto jakiekolwiek inne akcje wobec użytkownika). Skontaktował się więc z działem obsługi klienta PlayStation z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Za pierwszym razem rozmowę przerwano, gdy tylko opisał swoją sytuację. Za drugim razem otrzymał następującą odpowiedź.
Niestety, ze względów bezpieczeństwa nie jesteśmy w stanie udzielić Ci pomocy w kwestiach bezpieczeństwa. Przykro mi, że nie jest to rezultat, którego mogłeś się spodziewać. Dziękujemy za bycie częścią PlayStation i rozmowę z nami.
Na Reddicie, gdzie gracz podzielił się tymi doświadczeniem, kilka osób zasugerowało, że w rzeczywistości jego sprawy mógł nie wysłuchać żaden pracownik Sony. Zamiast tego kontaktami z klientami najpewniej zajmuje się sztuczna inteligencja, która nie zrozumiała o co dokładnie chodziło temu użytkownikowi, zwłaszcza że napisana przez niego wiadomość była całkiem obszerna. Buff_Baby_22 jest przekonany, że przy próbach telefonicznego kontaktu kilkukrotnie był przekierowywany do chatbota. Dopiero po skłamaniu w kwestii sprawy, w której dzwoni, trafił wreszcie na człowieka po drugiej stronie linii i obiecano mu tam, że wkrótce ktoś z Sony się z nim skontaktuje.
Pozostaje nam mieć nadzieję na szczęśliwy finał sprawy. Ban oznacza bowiem że Buff_Baby_22 stracił wszystko, co kupił na tym koncie, a że ma je od 2019 roku strata jest bardzo bolesna. Fakt, że Sony w praktyce pozbawiło go zakupionych legalnie produkcji bez podania żadnej przyczyny jest oburzający i mocno pokazuje, jak bezsilni są gracze w takich sytuacjach.
Więcej:Gracze mogą zrecenzować swoje gry na PlayStation 5, ale tylko wydania cyfrowe
Komentarze czytelników
mcl007 Senator
To ze w przeciągu ostatnich 6m/c nic nie zrobil użytkownik nic nie znaczy. Mogl w przeszłości odwalić jakas akcje. Wiemy tylko tyle ile napisal. Może to byc jeszcze jakas "ukryta prawda" ze mlody podczas nieobecnosci ojca (wlasciwego użytkownika konta) cos odwalił i teraz jest sraka bo za tydzien ojciec wraca z delegacji i bedzie zonk.
TerleckiFalcon Konsul

Dlatego zawsze pudełko będzie lepsze niż cyfra
gope11076422718 Junior
Zobaczymy co wniesie aktualna akcja stop killing games
NightGeisha Generał
Co do postu 1 to fakt. Chce od tygodnia zapłacić przelewem odbiorcy na Kubie za wynajęcie domu nad morzem na wakacje i bank mi to uniemożliwia. Podobnie revolut. Wyszło na to, że zapłacę gotówką na miejscu.
metalg2 Junior
Z tym to jest akurat problem coraz więcej botów z nami rozmawia a to utrudnia jakikolwiek kontakt i tak coraz więcej firm to stosuje ,ludzie sobie odpuszczają w pewnym sensie