Gracz PlayStation został permanentnie zbanowany bez podania przyczyny i otrzymał najbardziej nędzny typ odpowiedź od pomocy technicznej

Jeden z graczy został zbanowany bez podania przyczyny na PlayStation Network. Co gorsza, przy próbie wyjaśnienia sprawy otrzymał kompletnie niedorzeczną odpowiedź od firmy Sony.

Adrian Werner

Gracz PlayStation został permanentnie zbanowany bez podania przyczyny i otrzymał najbardziej nędzny typ odpowiedź od pomocy technicznej, źródło grafiki: Sony.
Gracz PlayStation został permanentnie zbanowany bez podania przyczyny i otrzymał najbardziej nędzny typ odpowiedź od pomocy technicznej Źródło: Sony.

Gracz o ksywce Buff_Baby_22 został zbanowany w PlayStation Network. To samo w sobie nie byłoby niczym szczególnym, ale tutaj Sony się wyraźnie nie popisało w kwestii jakości obsługi klienta (via GamePro.de)

Buff_Baby_22 nie został poinformowany o powodach zablokowania jego konta. Gracz twierdzi, że nie zrobił nic, co uzasadniałoby taką karę (załączony screen nie pokazuje, by podjęto jakiekolwiek inne akcje wobec użytkownika). Skontaktował się więc z działem obsługi klienta PlayStation z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Za pierwszym razem rozmowę przerwano, gdy tylko opisał swoją sytuację. Za drugim razem otrzymał następującą odpowiedź.

Niestety, ze względów bezpieczeństwa nie jesteśmy w stanie udzielić Ci pomocy w kwestiach bezpieczeństwa. Przykro mi, że nie jest to rezultat, którego mogłeś się spodziewać. Dziękujemy za bycie częścią PlayStation i rozmowę z nami.

Na Reddicie, gdzie gracz podzielił się tymi doświadczeniem, kilka osób zasugerowało, że w rzeczywistości jego sprawy mógł nie wysłuchać żaden pracownik Sony. Zamiast tego kontaktami z klientami najpewniej zajmuje się sztuczna inteligencja, która nie zrozumiała o co dokładnie chodziło temu użytkownikowi, zwłaszcza że napisana przez niego wiadomość była całkiem obszerna. Buff_Baby_22 jest przekonany, że przy próbach telefonicznego kontaktu kilkukrotnie był przekierowywany do chatbota. Dopiero po skłamaniu w kwestii sprawy, w której dzwoni, trafił wreszcie na człowieka po drugiej stronie linii i obiecano mu tam, że wkrótce ktoś z Sony się z nim skontaktuje.

Pozostaje nam mieć nadzieję na szczęśliwy finał sprawy. Ban oznacza bowiem że Buff_Baby_22 stracił wszystko, co kupił na tym koncie, a że ma je od 2019 roku strata jest bardzo bolesna. Fakt, że Sony w praktyce pozbawiło go zakupionych legalnie produkcji bez podania żadnej przyczyny jest oburzający i mocno pokazuje, jak bezsilni są gracze w takich sytuacjach.

Podobało się?

2

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2025-07-06
08:26

mcl007 Senator

To ze w przeciągu ostatnich 6m/c nic nie zrobil użytkownik nic nie znaczy. Mogl w przeszłości odwalić jakas akcje. Wiemy tylko tyle ile napisal. Może to byc jeszcze jakas "ukryta prawda" ze mlody podczas nieobecnosci ojca (wlasciwego użytkownika konta) cos odwalił i teraz jest sraka bo za tydzien ojciec wraca z delegacji i bedzie zonk.

Komentarz: mcl007
2025-07-06
00:06

TerleckiFalcon Konsul

TerleckiFalcon

Dlatego zawsze pudełko będzie lepsze niż cyfra

Komentarz: TerleckiFalcon
2025-07-05
23:51

gope11076422718 Junior

Zobaczymy co wniesie aktualna akcja stop killing games

Komentarz: gope11076422718
2025-07-04
16:27

NightGeisha Generał

Co do postu 1 to fakt. Chce od tygodnia zapłacić przelewem odbiorcy na Kubie za wynajęcie domu nad morzem na wakacje i bank mi to uniemożliwia. Podobnie revolut. Wyszło na to, że zapłacę gotówką na miejscu.

Komentarz: NightGeisha
2025-07-04
16:13

metalg2 Junior

Z tym to jest akurat problem coraz więcej botów z nami rozmawia a to utrudnia jakikolwiek kontakt i tak coraz więcej firm to stosuje ,ludzie sobie odpuszczają w pewnym sensie

Komentarz: metalg2

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl