Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 4 września 2013, 06:28

autor: Adrian Werner

Gra MMORPG Wartune doczeka się wersji mobilnej

Studio 7th Road zapowiedziało mobilną edycję gry Wartune, która łączy elementy MMORPG oraz strategii ekonomicznej. Produkcja zmierza na systemy iOS i Android, a za konwersję odpowiedzialny jest zespół Kabam.

Studio 7th Road ogłosiło, że popularne przeglądarkowe MMORPG Wartune doczeka się wersji mobilnej. Gra ukaże się na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android. Konwersję powierzono doświadczonemu zespołowi Kabam. Produkcja oparta zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami, ale zaoferuje również opcję abonamentową.

     - Wartune - oficjalna strona wersji przeglądarkowej

Gra osadzona zostanie w pełnym magii świecie fantasy i połączy mechanizmy RPG z elementami strategicznymi. Użytkownicy wcielą się w bohaterów, których zadaniem będzie zarówno udawanie się na przygody, jak i dbanie o rozbudowę miasta. Rozpoczynając zabawę wybierzemy między trzema klasami – łucznikiem, rycerzem i magiem. Każda z nich posiada własny ekwipunek, zestaw umiejętności oraz unikalne drzewko rozwoju, w którym kolejne zdolności kupowane będą za zdobyte w trakcie rozgrywki punkty doświadczenia.

Potyczki w Wartune toczone będą w systemie turowym, ale zostanie on wzbogacony o zręcznościowe elementy typu QTE. Najpierw spokojnie i bez pośpiechu wydamy rozkazy członkom drużyny, a następnie podczas ich wykonywanie co pewien czas zmuszeni zostaniemy do wykonania określonego gestu niczym w grach muzycznych. Prawidłowe ich wyprowadzenie zapewni dodatkowe bonusy do ataku.

Gra zaoferuje spory zestaw misji. Będziemy zwiedzali pełne potworów lochy, brali udział w bitwach PvP, udawali się na niebezpieczne wyprawy, jak również wspólnie z tysiącami innych graczy próbowali pokonać najpotężniejszych bossów . Po każdej przygodzie powrócimy do miasta, gdzie za zdobyte pieniądze wybudujemy nowe struktury i uzupełnimy ekwipunek. Odpowiednio zarządzane metropolie same generować będą spore dochody, co ułatwi wypełnianie misji. Wszystko to zostanie ustawione tak, aby aspekty strategiczne i RPG wzmacniały się nawzajem.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej