Ghost Recon Breakpoint – tryb immersyjny z datą premiery i zwiastunem

Wiemy, kiedy zadebiutuje Ghost Experience, czyli tryb immersyjny w grze Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint. Ponadto firma Ubisoft ujawniła konkrety na jego temat, a także opublikowała zwiastun prezentujący najważniejsze nowości.

Krystian Pieniążek

W SKRÓCIE:
  1. tryb immersyjny trafi do Ghost Recon: Breakpoint 24 marca;
  2. moduł będzie dostępny wyłącznie w ramach PvE i wprowadzi wiele zmian w mechanice;
  3. nic nie stanie na przeszkodzie, by zastosować tylko wybrane nowe rozwiązania, pozostawiając nietkniętą resztę elementów.

Firma Ubisoft udostępniła zwiastun oraz podzieliła się szczegółami na temat Ghost Experience, czyli zapowiedzianego jeszcze w zeszłym roku (a potem opóźnionego) trybu immersyjnego w grze Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint. Moduł, który zostanie oddany w nasze ręce 24 marca, ma uczynić rozgrywkę bardziej realistyczną i wymagającą, a co za tym idzie – przyjemniejszą (przynajmniej dla niektórych). Bez zbędnego przedłużania – przejdźmy do konkretów.

Zacznijmy od tego, że nowy moduł będzie dostępny wyłącznie w ramach zmagań PvE (niezależnie od tego, czy bawimy się w pojedynkę, czy wspólnie z innymi, o czym za chwilę), a pomiędzy poszczególnymi trybami będzie można swobodnie się przełączać.

W trybie immersyjnym nie uświadczymy poziomów wyposażenia. Ponadto nic nie stanie na przeszkodzie, by odbierać broń pokonanym wrogom, a nowy ekwipunek będziemy zdobywać, wykonując misje i plądrując skrzynie. Oprócz tego twórcy pozwolą nam wybrać, czy chcemy nosić przy sobie jedną czy dwie główne bronie, zdecydować, czy po przeładowaniu niewykorzystane naboje przepadną wraz z wyrzuconym magazynkiem, a także zmienić ustawienia związane z regeneracją życia, poziomem wytrzymałości, liczbą noszonych bandaży oraz odpornością na trafienia. Swoistą wisienką na torcie będzie możliwość dostosowania interfejsu do indywidualnych preferencji.

Tryb immersyjny powinien wydatnie polepszyć wrażenia z rozgrywki w Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint. - Ghost Recon Breakpoint – tryb immersyjny z datą premiery i zwiastunem - wiadomość - 2020-03-05
Tryb immersyjny powinien wydatnie polepszyć wrażenia z rozgrywki w Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint.

Warto odnotować, że gracze bawiący się w klasycznym trybie będą mogli grać wspólnie z osobami, które zdecydują się na rozgrywkę w module immersyjnym. Oprócz tego w grze pojawi się możliwość włączenia tylko niektórych elementów Ghost Experience i pozostawienia tych, które przypadły nam do gustu w trybie standardowym.

  1. Oficjalna strona internetowa gry
  2. Recenzja gry Ghost Recon: Breakpoint – przy Anthem bawiłem się lepiej
  3. Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint – poradnik do gry
  4. Wszystko o Ghost Recon: Breakpoint
Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 4 października 2019

Informacje o Grze
6.1

GRYOnline

5.1

Gracze

7.3

Steam

5.7

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

9

Krystian Pieniążek

Autor: Krystian Pieniążek

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-03-06
11:05

Hanys_Mori Pretorianin

Hanys_Mori

No to jeszcze naprawić "matrixowe bieganie i strzelanie" w Ghost War i wracam na Aurorę.

Komentarz: Hanys_Mori
2020-03-06
09:35

Metaverse Senator

Metaverse

Ta gra ma od poczatku immersyjny tryb w postaci sklepu. Przypuszczam ze immersja jest w nim tak wielka ze mozna zapomniec ze to gra i szukac opcji dostawy do paczkomatu.

Komentarz: Metaverse
2020-03-06
08:50

Jeyhard Generał

Jeyhard

Nie wiem czy ktoś tu przytyka do mnie, ale jeśli tak, to z dronami chodziło mi o te gnidy wrogów, co siedzą nad głową, nie da się ich zniszczyć bo nie jesteś w stanie podnieść wystarczająco celownika, a pały nawet nie atakują tylko cały czas zdradzają pozycję. Ten piekielny pomiot powinien z gry wylecieć.

Co do braku towarzyszy - mi osobiście nie przeszkadza, bo gram w coopie. Ale fajnie jakby była opcja gry z nimi i bez nich, bo niektóre misje w singlu potrafią być męczące jak się gra w pojedynkę.

Komentarz: Jeyhard
2020-03-06
06:40

p4go Senator

p4go

heh ja tam na towarzyszy nie narzekalem w Wildlands. Dokldanie dlaczego nie dac prostej opcji,ze mozna sobie wybrac jak komu pasuje. Zwlaszcza teraz, kiedy reklamuja,ze gre mozna kastomizowac pod siebie.

Komentarz: p4go
2020-03-06
01:30

TobiAlex Legend

Zawsze mam bękę:
Wychodzi Wildlands - Ubi pls, pozwól nam grać solo, nie chcemy komputerowych towarzyszy! Ubi po jakimś czasie dodaje taki ficzer

Wychodzi Breakpoints - Ubi pls, daj nam komputerowych towarzyszy!

LOL!

Komentarz: TobiAlex

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl