Ghost Recon Breakpoint – tryb immersyjny z datą premiery i zwiastunem
Wiemy, kiedy zadebiutuje Ghost Experience, czyli tryb immersyjny w grze Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint. Ponadto firma Ubisoft ujawniła konkrety na jego temat, a także opublikowała zwiastun prezentujący najważniejsze nowości.
- tryb immersyjny trafi do Ghost Recon: Breakpoint 24 marca;
- moduł będzie dostępny wyłącznie w ramach PvE i wprowadzi wiele zmian w mechanice;
- nic nie stanie na przeszkodzie, by zastosować tylko wybrane nowe rozwiązania, pozostawiając nietkniętą resztę elementów.
Firma Ubisoft udostępniła zwiastun oraz podzieliła się szczegółami na temat Ghost Experience, czyli zapowiedzianego jeszcze w zeszłym roku (a potem opóźnionego) trybu immersyjnego w grze Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint. Moduł, który zostanie oddany w nasze ręce 24 marca, ma uczynić rozgrywkę bardziej realistyczną i wymagającą, a co za tym idzie – przyjemniejszą (przynajmniej dla niektórych). Bez zbędnego przedłużania – przejdźmy do konkretów.
Zacznijmy od tego, że nowy moduł będzie dostępny wyłącznie w ramach zmagań PvE (niezależnie od tego, czy bawimy się w pojedynkę, czy wspólnie z innymi, o czym za chwilę), a pomiędzy poszczególnymi trybami będzie można swobodnie się przełączać.
W trybie immersyjnym nie uświadczymy poziomów wyposażenia. Ponadto nic nie stanie na przeszkodzie, by odbierać broń pokonanym wrogom, a nowy ekwipunek będziemy zdobywać, wykonując misje i plądrując skrzynie. Oprócz tego twórcy pozwolą nam wybrać, czy chcemy nosić przy sobie jedną czy dwie główne bronie, zdecydować, czy po przeładowaniu niewykorzystane naboje przepadną wraz z wyrzuconym magazynkiem, a także zmienić ustawienia związane z regeneracją życia, poziomem wytrzymałości, liczbą noszonych bandaży oraz odpornością na trafienia. Swoistą wisienką na torcie będzie możliwość dostosowania interfejsu do indywidualnych preferencji.

Warto odnotować, że gracze bawiący się w klasycznym trybie będą mogli grać wspólnie z osobami, które zdecydują się na rozgrywkę w module immersyjnym. Oprócz tego w grze pojawi się możliwość włączenia tylko niektórych elementów Ghost Experience i pozostawienia tych, które przypadły nam do gustu w trybie standardowym.
- Oficjalna strona internetowa gry
- Recenzja gry Ghost Recon: Breakpoint – przy Anthem bawiłem się lepiej
- Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint – poradnik do gry
- Wszystko o Ghost Recon: Breakpoint

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint
Data wydania: 4 października 2019
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Hanys_Mori Pretorianin

No to jeszcze naprawić "matrixowe bieganie i strzelanie" w Ghost War i wracam na Aurorę.
Metaverse Senator

Ta gra ma od poczatku immersyjny tryb w postaci sklepu. Przypuszczam ze immersja jest w nim tak wielka ze mozna zapomniec ze to gra i szukac opcji dostawy do paczkomatu.
Jeyhard Generał

Nie wiem czy ktoś tu przytyka do mnie, ale jeśli tak, to z dronami chodziło mi o te gnidy wrogów, co siedzą nad głową, nie da się ich zniszczyć bo nie jesteś w stanie podnieść wystarczająco celownika, a pały nawet nie atakują tylko cały czas zdradzają pozycję. Ten piekielny pomiot powinien z gry wylecieć.
Co do braku towarzyszy - mi osobiście nie przeszkadza, bo gram w coopie. Ale fajnie jakby była opcja gry z nimi i bez nich, bo niektóre misje w singlu potrafią być męczące jak się gra w pojedynkę.
p4go Senator

heh ja tam na towarzyszy nie narzekalem w Wildlands. Dokldanie dlaczego nie dac prostej opcji,ze mozna sobie wybrac jak komu pasuje. Zwlaszcza teraz, kiedy reklamuja,ze gre mozna kastomizowac pod siebie.
TobiAlex Legend
Zawsze mam bękę:
Wychodzi Wildlands - Ubi pls, pozwól nam grać solo, nie chcemy komputerowych towarzyszy! Ubi po jakimś czasie dodaje taki ficzer
Wychodzi Breakpoints - Ubi pls, daj nam komputerowych towarzyszy!
LOL!