Na ostatniej prostej przed premierą Tomb Raider 1–3 Remastered twórcy ze studia Aspyr Media podzielili się masą informacji na temat odświeżonej trylogii sprzed lat.
Zbliżającą się wielkimi krokami lutową premierę Tomb Raider I–III Remastered deweloperzy ze studia Aspyr Media wykorzystali do omówienia swojego nowego-starego dzieła. W obszernym wpisie na blogu PlayStation twórcy szczegółowo opisali, w jaki sposób odświeżona została trylogia, na której wychowały się całe pokolenia graczy.
Na wstępie autorzy wyjaśnili, że głównym celem, jaki przyświecał im podczas pracy, było zachowanie tego, za co dekady temu odbiorcy pokochali przygody Lary Croft.
Mieliśmy mocne przekonanie, że rozgrywka w Tomb Raider I, II i III jest ponadczasowa, a dzięki wykorzystaniu istniejącego kodu źródłowego każdy skok, sekret, wróg i zagadka były dokładnie takie, jakie zaprojektował oryginalny zespół programistów – wyjaśnił Chris Bashaar, dyrektor ds. produktu w Aspyr.
Mimo to twórcy wprowadzili szereg poprawek i udogodnień, które wpłyną na jeszcze doskonalsze obcowanie kultowymi produkcjami.
Poniżej możecie obejrzeć kilka przykładowych grafik prezentujących Tomb Raider I–III Remastered.
Na koniec przypomnijmy, że Tomb Raider I–III Remastered trafi na rynek 14 lutego. Odświeżona trylogia będzie dostępna na PC oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i Nintendo Switch.
Gracze
Steam
OpenCritic
30

Autor: Kamil Kleszyk
Na łamach GRYOnline.pl ima się różnorodnych tematyk. Możecie się zatem spodziewać od niego zarówno newsa o symulatorze rolnictwa, jak i tekstu o wpływie procesu Johnnego Deppa na przyszłość Piratów z Karaibów. Introwertyk z powołania. Od dziecka czuł bliższy związek z humanizmem niż naukami ścisłymi. Gdy po latach nauki przyszedł czas stagnacji, wolał nazywać to „szukaniem życiowego celu”. W końcu postanowił zawalczyć o lepszą przyszłość, co zaprowadziło go do miejsca, w którym jest dzisiaj.