Studio Sports Interactive wypuściło filmik, który przedstawia zmiany i ulepszenia szykowane w grze Football Manager 2018, jak również pokazuje krótki fragment rozgrywki z tego tytułu.

Gra Football Manager 2018, czyli najnowsza odsłona popularnego cyklu studia Sports Interactive, została zapowiedziana już jakiś czas temu, ale dopiero teraz autorzy podzielili się konkretami odnośnie ulepszeń, jakie zaoferuje ta produkcja w porównaniu z wcześniejszymi odsłonami. Informacje te przekazane zostały za pomocą czterominutowego materiały wideo, stylizowanego na segment z programu telewizyjnego poświęconego tematyce sportowej. Na samym jego końcu możemy zobaczyć krótkie fragmenty rozgrywki.
Football Manager 2018 ma zaoferować mocno ulepszoną sztuczną inteligencję odpowiedzialną za zachowanie zawodników w trakcie meczów. Możemy także spodziewać się sporych zmian w jakości grafiki, dzięki nowemu silnikowi 3D oraz nowym animacjom pozyskanym dzięki wykorzystaniu technologii motion capture. Co ciekawe, w tworzeniu oprawy graficznej pomaga studio Creative Assembly, czyli autorzy serii Total War.
Autorzy mają w planach również gruntowne przerobienie systemu wyszukiwania i rekrutowania nowych utalentowanych zawodników. Gracze otrzymają także lepsze narzędzia do analizy danych oraz uzyskiwania opinii od podwładnych. Ponadto twórcy szykują mechanikę określaną mianem Dynamics, która odwzoruje relacje interpersonalne pomiędzy członkami drużyny.
Przypomnijmy, że Football Manager 2018 zmierza wyłącznie na pecety. Premiera gry zaplanowana została na 10 listopada tego roku. Tego samego dnia na systemy mobilne iOS i Android trafi mocno uproszczony Football Manager Mobile 2018 oraz przeznaczony zarówno na PC, jak i urządzenia mobilne Football Manager Touch 2018, będący pod względem rozbudowania czymś pomiędzy wymienionymi wcześniej odsłonami marki.
Więcej:4 grudnia to najważniejszy dzień dla fanów Total War. Twórcy przedstawili plan na ratowanie serii
Gracze
Steam
OpenCritic
3

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.