Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Pliki do gier 29 czerwca 2025, 19:09

autor: Adrian Werner

Fanowski remake Medal of Honor: Underground z trzema nowymi mapami. Prace nad modem MOH Reborn dobiegają już końca

Ukazała się nowa wersja moda MoH: Reborn do Return to Castle Wolfenstein. Przynosi ona trzy świeże mapy, zwiększając ich łączną liczbę do dwudziestu.

Źródło fot. Electronic Arts.
i

Jednym z najciekawszych FPS-owych modów ostatnich kilkunastu miesięcy jest Medal of Honor: Reborn, którego celem jest odtworzenie w grze Return to Castle Wolfenstein kampanii fabularnej MoH: Underground. Przypominamy o tym projekcie, gdyż mocno się on ostatni rozwinął.

Kilka dni temu mod otrzymał wersję 2.0.4, dzięki której zyskał trzy nowe mapy, odtwarzające poziomy z „A Mittelwerk Saboteur”, czyli szóstego epizodu kampanii MoH: Underground. Poprawiono również AI wrogów, dodano filmik wprowadzający oraz zaimplementowano masę poprawek błędów.

W chwili obecnej modyfikacja zawiera 20 map. - Fanowski remake Medal of Honor: Underground z trzema nowymi mapami. Prace nad modem MOH Reborn dobiegają już końca - wiadomość - 2025-06-29
W chwili obecnej modyfikacja zawiera 20 map.

Obecnie mod oferuje dwadzieścia map. Prace nad nim dobiegają już końca, bo kampania MoH: Underground składa się z siedmiu epizodów oraz jednego dodatkowego, z bonusowymi poziomami. Tempo rozwoju modyfikacji jest ostatnio bardzo szybkie – co miesiąc otrzymujemy kilka nowych map, więc możliwe, że całość zostanie ukończona jeszcze w tym roku.

Przypomnijmy, iż Medal of Honor: Underground ukazało się w 2000 roku, wyłącznie na pierwszą generację konsol PlayStation. Mod MoH: Reborn bardzo wiernie odtwarza kampanię tej produkcji, wliczając w to ograniczenia map, które w pierwowzorze wymuszał słaby sprzęt PSOne. Powoduje to, że modyfikacja ma w niektórych miejscach prostą architekturę lokacji, ale nie przeszkadza to specjalnie w zabawie, zwłaszcza że przy okazji podrasowano gameplay.

  1. Medal of Honor: Reborn – pobierz mod z naszego FTP (autor udzielił nam zgody na hostowanie mirrora)

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej