Fani GTA 6 są przekonani, że ostatnie ruchy Rockstara to znak, że premiera gry nie jest zagrożona
Machina marketingowa Grand Theft Auto 6 powinna ruszyć wkrótce pełną parą. Taki wniosek można wysnuć po lekturze nowych ogłoszeń o pracę opublikowanych przez studio Rockstar Games.

Na GTA 6 sporo jeszcze poczekamy, ale za to wiele wskazuje na to, że prace idą w dobrym tempie i wkrótce na dobre ruszy kampania marketingowa tytułu (także GTABoom).
- Takie wnioski można wyciągnąć z ogłoszeń o pracę opublikowanych właśnie przez Rockstar Games. Studio szuka bowiem testerów jakości dla lokalizacji materiałów marketingowych opracowanych dla dwunastu krajów.
- Kontrakty potrwają rok. Zatrudnieni testerzy będą sprawdzali materiały marketingowe dla takich krajów, jak Polska, Brazylia, Francja, Niemcy, Włochy, Japonia Korea Południowa, Rosja, Chiny, Hiszpania. Wkrótce też rozpocznie się rekrutacja na analogiczne stanowiska dla innych terytoriów.
Warto również wspomnieć, że w cyfrowym sklepie Microsoftu kilka dni temu pojawiła się wreszcie opcja dodania GTA 6 w wersji na Xboksa Series X/S do listy życzeń. W przypadku PlayStation Store taka funkcja dostępna była już od jakiegoś czasu.
Grand Theft Auto VI zmierza na konsole PlayStation 5, Xbox Series S i Xbox Series X. Praktycznie pewne jest, że gra zawita również na PC, ale dojdzie do tego (znacznie) później. Początkowo produkcja miałą zadebiutować w tym roku, ale okazało się, że twórcy potrzebują więcej czasu na odpowiednie dopracowanie projektu. W rezultacie premierę przełożono na 26 maja 2026 r.