Fallout: New Vegas otrzyma multiplayerowy mod

Grupa moderów pracuje nad modyfikacją do gry Fallout: New Vegas, która wprowadzi do rzeczonej produkcji tryb wieloosobowy. Prace są na zaawansowanym poziomie, a ekipa poszukuje testerów.

Michał Jodłowski

Falloutowe sny o multiplayerze w końcu się ziszczą? - Fallout: New Vegas otrzyma multiplayerowy mod - wiadomość - 2016-01-28
Falloutowe sny o multiplayerze w końcu się ziszczą?

Zrobienie z Fallouta sieciowego RPG najwyraźniej nie przestaje być marzeniem wielu fanów tej postapokaliptycznej serii. Po zaniechanej produkcji Fallout Online, interesującym projekcie Fonline 2 (który, dla odmiany, został ukończony i funkcjonuje do dzisiaj), przyszedł czas na NV:MP – wieloosobową modyfikację do gry Fallout: New Vegas. Co istotne, mod znajduje się w zaawansowanym stadium rozwoju, a jego twórcy poszukują testerów, więc istnieje realna szansa na to, że całe przedsięwzięcie ostatecznie wypali. Ekipa potrzebuje również moderatorów, deweloperów sieciowych oraz osób znających się na inżynierii wstecznej. Pod tym adresem można obejrzeć kilka filmików przedstawiających NV:MP w akcji.

O szczegółach NV:MP na razie wiemy stosunkowo niewiele. Z całą pewnością mod wyłączy całkowicie funkcję celowania V.A.T.S., która bezsprzecznie nie miałaby wiele sensu w trybie multiplayer, a także nie wesprze w najbliższym czasie zawartości dodatkowej z DLC. Ponadto otworzenie ekranu ekwipunku spowoduje „zamrożenie” w miejscu naszej postaci, a więc zwiększenie jej podatności na atak do czasu jego zamknięcia. Szczególnie ciekawy wydaje się sposób działania questów: otóż zadania oparte są na systemie hostowania i synchronizacji obszarów wewnętrznych oraz zewnętrznych (w tym przypadku: wydzielonego kawałka Pustkowi Mojave). Przykładowo: jeśli ktoś zamorduje wszystkie postaci niezależne w danym budynku i nadal w nim pozostaje – tzn. wciąż jest hostem – kolejne osoby, które wejdą do tej strefy, synchronizują jej aktualny stan z obecnym hostem. Taki stan rzeczy wiąże się z faktem automatycznego oblania zadań wymagających na przykład porozmawiania z nieżyjącym enpecem. Swojego rodzaju reset lokacji następuje dopiero w momencie, gdy stary „gospodarz” ją opuści; wówczas wybrany zostaje nowy host.

NV:MP będzie całkowicie darmowym modem, opartym o system dużych serwerów, tzw. królestw. Data jego premiery niestety pozostaje na razie nieznana.

Fallout: New Vegas

Fallout: New Vegas

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 19 października 2010

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.6

Gracze

9.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2016-02-02
13:10

testerFO Junior

Oj panowie redaktorzy jak zwykle mają znikome pojęcie o FOnline. Po pierwsze FOnline to nie tylko serwer/projekt o podtytule '2' to określenie pod którym kryje się bogata historia różnych serwerów, które funkcjonują od kilku dobrych lat. 2238, TLA, Reloaded, 2, Ashes of Phoenix, TLA mk2, Requiem i kilkanaście innych, które nie odniosły sukcesu/zostały anulowane. Jak już piszecie o multiplayerze do Falloutów to FOnline potraktujcie jako całość, a nie raptem jeden serwer, który nawiasem mówiąc ma strasznie mylącą nazwę :P

Komentarz: testerFO

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl