Fallout 76 - ruszyła beta trybu survivalowego
Gra Fallout 76 otrzymała patch, który dodaje wersję beta Przetrwania, czyli trybu survivalowego nastawionego na rywalizację z innymi graczami.

- Deweloper gry: Bethesda Game Studios
- Wydawca: Bethesda Softworks
- Gatunek: RPG/survival sandbox
- Platformy: PC, XONE, PS4
- Data premiery: 14 listopada 2018 r.
Fallout 76, czyli postapokaliptyczna gra sieciowa autorstwa studia Bethesda, otrzymała nową aktualizację, której największą atrakcją jest wprowadzenie wersji beta trybu survivalowego. Na PC patch oznaczono numerem 1.1.1.2 i wymaga on pobrania 2 GB danych. Z kolei na konsolach łatka oznakowana została jako 1.1.1.1 i „waży” 4 GB.
Za sprawą aktualizacji znany do tej pory tryb rozgrywki przemianowany został na Przygodę, a nowy survivalowy wariant funkcjonuje jako Przetrwanie. Ta druga opcja nie ma żadnych szczególnych wymagań. Zabawę w becie możemy rozpocząć nową postacią, jak i swobodnie przenosić rozwiniętego bohatera między obydwoma trybami bez utraty wypracowanych postępów.
W nowym trybie gracze domyślnie są wobec siebie wrogo nastawieni i mogą się atakować bez ograniczeń. Schowanie broni pozwala zasygnalizować neutralność, co zmienia kolor czcionki naszego imienia z czerwonego na żółty. Mapa nie wyświetla już położenia innych użytkowników, chyba że wyznaczono nagrodę za ich głowę lub też są w pierwszej trójce rankingu najdłuższego życia.
Po śmierci pozostawiamy po sobie nie tylko śmieci, ale też losową liczbę przedmiotów pomocy, które znajdowały się w naszym ekwipunku. Usunięto opcję odrodzenia „Szukaj zemsty”, a nagroda w kapslach za likwidację gracza oraz kapsle odejmowane w chwili śmierci uległy podwojeniu. Ograniczono również możliwości szybkiej podróży, a odrodzenie może nastąpić tylko w Kryptcie 76, obozie lub stacji kolejowej.
W zamian za te trudności w trybie survivalowym uzyskujemy 20% premię do zdobywanych punktów doświadczenia i możemy brać udział w specjalnych wyzwaniach tygodniowych, których ukończenie nagradzane jest legendarnymi przedmiotami.
Przypomnijmy, że Fallout 76 ukazał się 14 listopada, w wersjach na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra została przyjęta chłodno – edycja pecetowa posiada obecnie średnią ocen na poziomie 52% według serwisu Metacritic. Równie niezadowolony był nasz redaktor, który wystawił produkcji notę 5.5/10.
- Oficjalna strona serii Fallout
- Recenzja gry Fallout 76 – zlepek wszystkiego i niczego
- Wszystko o Fallout 76
- Fallout 76 - poradnik do gry
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Clips Junior
Zawsze śmieszą mnie wypociny frustratów, którzy w jakiś sposób nie czują się usatysfakcjonowani jakąś grą - nie spodobała się? - napisz co Ci się konkretnie nie spodobało - wszyscy się dowiedzą :). Ale po co z tego robić życiowy cel i pisac o tym w kółko? Takie fali hejtu jak sie wylała na F76 nie czytałem juz dawno. Po poprawkach gra mi się w to świetnie (owszem - trafiaja sie gnioty w rodzaju zawieszek, wywalania z gry i tym podobne kwiatki ale mało która gra we wczesnej fazie ich nie miała).
Moja generalna zasada - zobaczyłem produkt, nie spodobał mi się TO W TO NIE GRAM a nie miesiacami wypisuję posty żeby się dowartościować.
To tak moja mała uwaga :)
elathir Legend
Ja na to patrzę nie jak na hejt a jak na ostrzeganie potencjalnych, nieświadomych konsumentów oraz wywarcie nacisku na twórce by uświadomiony nie powielił tych samych błędów przy kolejnych produkcjach.
Ja Beci le nie życzę, więc krzyczę im w twarz, że zrobili ........ po to by tendencja spadkowa w ich tytułach się odwróciła. Co prawda ich gry nigdy nie będą do końca dla mnie, bo ich koncepcja mnie trochę nudzi dość szybko, ale nie znaczy to, że w momencie gdy są dobrze wykonanie nie poświęcę im trochę czasu. Nie muszą być zrobione pod mnie, bo nie ja jestem ich grupą docelową, ale oczekuję, że będą zrobione porządnie.
birkut_k Generał
LKD-Luke ---> masz sporo racji ale załączone przykłady do mnie nie trafiają - trudno jest porównać problemy z "dogłaskaniem" takiego produktu jak film czy płyta muzyczna a grą. W tych dwóch przypadkach odbiorca patrzy lub słucha a w przypadku gry tabun graczy pastwi się nad produktem - wlezie taka łajza miedzy dwa drzewa i niespodziewanie sie zaklinuje i już jest problem. Chce przez to napisać, ze nie sposób jest wyłapać wszystkie knoty choćby nie wiem jak długo to testować dlatego często gra na początku musi być poprawiana (to zresztą chyba nie problem wyłącznie F76??)