Fallout 4: New Vegas żyje i ma się dobrze; wysyp materiałów

Autorzy Fallouta 4: New Vegas wypuścili pokaźny zestaw materiałów z tej ambitnej modyfikacji, która odtworzy kampanię Fallouta: New Vegas na silniku Fallouta 4.

Adrian Werner

Fallout 4: New Vegas żyje i ma się dobrze; wysyp materiałów, źródło grafiki: Fallout 4 New Vegas Team.
Fallout 4: New Vegas żyje i ma się dobrze; wysyp materiałów Źródło: Fallout 4 New Vegas Team.

Fallout 4: New Vegas, czyli fanowski projekt, którego autorzy chcą odtworzyć całą zawartość Fallouta: New Vegas na silniku czwartej części, to jeden z najbardziej ambitnych modów znajdujących się obecnie w produkcji. W ostatnich miesiącach autorzy bardzo oszczędnie dzielili się jednak nowymi materiałami. Teraz uległo to zmianie. Jak co roku moderzy uświetnili rocznicę premiery New Vegas, organizując tzw. Showcase Week, czyli tydzień wypełniony świeżymi materiałami z projektu, takimi jak:

  1. wygląd interfejsu,
  2. system naprawy przedmiotów,
  3. dwa schronienia dla gracza,
  4. screeny z otwartego świata,
  5. nowe modele broni,
  6. model robota Securitron.

Wysyp materiałów pokazuje, że twórcy cały czas intensywnie pracują nad projektem. Niestety, nadal nie wiadomo, kiedy się on ukaże. Oczekiwanie na premierę można umilić sobie modyfikacją Project Mojave. To znacznie mniej ambitna produkcja, gdyż odtwarza na silniku Fallouta 4 tylko lokację New Vegas Strip, ale za to jest już dostępna w grywalnej formie.

Najlepsze przygody do Fallouta 4

Jeśli za to szukacie innych modów z nowymi przygodami do czwartej części cyklu, to polecamy:

  1. Tales from the Commonwealth – kilkanaście krótkich misji obracających się wokół różnych postaci zamieszkujących spalone atomem pustkowia.
  2. Fusion City Rising – obszerny mod o wielkości DLC z kampanią dotyczącą tytułowego podziemnego miasta.
  3. Submarine Base Echo – potężny nowy „loch” w postaci porzuconej bazy okrętów podwodnych.
  4. Sparky's Quantum Adventure – obszerna przygoda oparta na nietypowym pomyśle – cała jej akcja toczy się przed wojną nuklearną, pozwalając nam zwiedzać świat z prologu.
  5. Vault 1080 – mroczne podziemia oferujące ok. godzinę zabawy. Mod wyciska wszystko, co się da, z silnika gry, gdyż opracowała go firma Nvidia jako pokaz możliwości jej kart graficznych.
Fallout 4

Fallout 4

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 10 listopada 2015

Informacje o Grze
6.9

GRYOnline

6.6

Gracze

8.3

Steam

8.7

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

19

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

„Wymaksowanie” God of War Ragnarok może zająć nawet 100 godzin

Następny
„Wymaksowanie” God of War Ragnarok może zająć nawet 100 godzin

The Batman powalczy o nominacje do Oscarów. Wiemy, w jakich kategoriach

Poprzedni
The Batman powalczy o nominacje do Oscarów. Wiemy, w jakich kategoriach

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl