Fallout 4: Automatron – trailer i data premiery pierwszego DLC
Bethesda ogłosiła, że pierwsze DLC dla gry Fallout 4, zatytułowane Automatron, zadebiutuje w sprzedaży w przyszłym tygodniu. Producenci opublikowali również trailer dodatku, pozwalający lepiej przyjrzeć się atrakcjom, jakie zaoferuje.
Michał Kułakowski
W połowie lutego Bethesda przedstawiła plan dalszego rozwoju Fallouta 4, a także zawartość przepustki sezonowej gry. Poznaliśmy przy tym tytuły wchodzących w jej skład dodatków oraz ich przybliżone daty premiery. Producenci zapowiedzieli dziś, że pierwsze DLC, zatytułowane Automatron, trafi do sklepów 22 marca. Pojawi się ono równocześnie na wszystkich obsługiwanych platformach sprzętowych (PC, PlayStation 4, Xbox One). Informacji tej towarzyszył nowy trailer, przedstawiający fabułę oraz najważniejsze nowości wprowadzane przez rozszerzenie. Automatron będzie dostępny bez dodatkowych kosztów dla wszystkich właścicieli season passa, a także sprzedawany samodzielnie, w sugerowanej cenie 9,99 dolarów (ok. 40 zł)
Autmatron przedstawia historię tajemniczego i szalonego mechanika, który wypuszcza w świat hordę agresywnych robotów. Gracze nie tylko będą musieli dotrzeć do źródła tej plagi, ale przy okazji zbudują własnego mechanicznego towarzysza. Wykorzystają do tego setki różnych podzespołów, takich jak kończyny, korpusy czy uzbrojenie (w tym debiutujący w grze lightning chain gun), które pozyskają z ciał pokonanych wrogów. Twórcy obiecują setki możliwych i zabójczych kombinacji. Ich próbkę można zresztą zobaczyć w trailerze.
Przypomnijmy, że w kolejnych miesiącach do fanów trafią kolejne dodatki. W kwietniu otrzymają oni Wasteland Workshop. Rozszerzenie nie będzie zawierało żadnych nowych misji fabularnych, w zamian za to odda w nasze ręce nowe narzędzia oraz przedmioty używane do budowy własnego osiedla. Będziemy mogli łapać i oswajać stwory znajdowane na pustkowiach, a następnie wystawić je do walki na arenach. W maju ściągniemy największy z trzech dodatków, pod tytułem Far Harbor. DLC przeniesie na na wyspę u wybrzeży stanu Maine, niewidzianą wcześniej lokację, pełną questów, tajemnic, skarbów i licznych zadań pobocznych.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
RadzioOsiolek Junior

00:28 skynet w falloucie. Dopiero co stworzył robota , a teraz biega jak za swoim panem.
Sweet1O1 Konsul
Nawet fajnie to wygląda, szkoda, że nic nie zmieni w nudnym gameplayu Fallouta, no chyba, że będzie ktoś grał pierwszy raz. Nie rozumiem, jak nawet z modami można nadal w to grać po przejściu gry, chyba tylko mod na multi by coś tutaj pomógł
Lukee Chorąży

W porównaniu do dodatków z F3 i F:NV te z F4 będą tak słabe że szkoda gadać.
misuu Konsul
nie wygląda to zachęcająco nawet na filmiku, ale zapewne dla maniaków się spodoba ja się trzymam od tego dlc jak najdalej
CogitoViator Legionista

F4 to niezla gra ale baaardzo slaby Fallout...
A fakt, ze Bethesda praktycznie klonuje tu rozwiazania z F3...Tutaj widzimy "Mechanika" z 3ki, czy tez postac o tej samej zbroi, nazwie i mqnii produkcji robotow...Mimo wszystko "nieco" zalatuje to starym, odgrzewanym kotletem..."For Harbour " (czy jakos tak) z kolei poki co zapowiada sie piekielnie podobnie do "Point Lookout" z F3...Ech...Zobaczymy jak to bedzie. Mam tylko nadzieje, ze rownomiernie z "Mechanikiem" dostaniemy w koncu tryb survival i (jesli jes,cze nie jest dostepny, czego w sumie nie jestem pewien) Creation Kita...