Epic Games udostępniło demo A Boy and His Kite

Firma Epic Games postanowiła oddać do dyspozycji zainteresowanych osób słynne demo technologiczne A Boy and His Kite, promujące technologię Unreal Engine 4.

Kamil Zwijacz

Pamiętacie prezentację możliwości silnika Unreal Engine 4 A Boy and His Kite (do obejrzenia powyżej)? Firma Epic Games postanowiła oddać rzeczone demo w ręce użytkowników swojej technologii. Jeżeli należycie do grona osób korzystających z Unreal Engine 4.8, to wystarczy, że klikniecie na zakładkę „Learn”. Samodzielna wersja dema nie jest oficjalnie dostępna, ale i tak możecie ją pobrać chociażby z tego miejsca (plik waży około 6 GB). Do uruchomienia pokazówki potrzebny jest jednak odpowiednio mocny komputer, który musi posiadać następujące podzespoły:

Minimalne wymagania:

  • Procesor: czterordzeniowy 2.8 GHZ,
  • Karta grafiki: Nvidia GTX 680,
  • Pamięć: 8 GB RAM (edytor).

Zalecane wymagania:

  • Procesor: sześciordzeniowy 3.3 GHz,
  • Karta grafiki: Nvidia GTX 980,
  • Pamięć: 24 GB RAM (edytor).
Epic Games udostępniło demo A Boy and His Kite - ilustracja #1
Epic Games udostępniło demo A Boy and His Kite - ilustracja #2

Unreal Engine 4.8 to najnowsza wersja technologii stworzonej przez firmę Epic Games. Silnik dedykowany jest komputerom, konsolom, urządzeniom mobilnym i nie tylko. W odróżnieniu od wcześniejszych edycji, Unreal Engine 4 udostępniany jest wszystkim zainteresowanym za darmo, a twórcy narzędzi pobierają 5% prowizję od sprzedaży gotowego produktu (o ile przychody dobiją przynajmniej do 3 tys. dolarów)

Epic Games udostępniło demo A Boy and His Kite - ilustracja #3

Epic Games to jedna z najsłynniejszych firm działających w branży gier wideo. Deweloper wyprodukował m.in. takie serie jak Unreal, Gears of War czy też Jazz Jackrabbit, a dodatkowo od lat należy do czołówki producentów tworzących technologie napędzające rozmaite produkcje innych studiów. Jedną z filii amerykańskiej firmy jest Epic Games Poland, dawniej znane jako People Can Fly (autorzy Painkiller i Bulletstorm).

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-06-14
12:38

kaszanka9 Legend

kaszanka9

taranssj4 [1]

To daje pojęcie jaki komputer będzie potrzebny w rzeczywistości do gry z taką grafik

Absolutnie nie, to tylko demo, niezoptymalizowane, bo to ma coś pokazać, a nie być grą, która ruszy wielu.

Wystarczy spojrzeć choćby na te włosy, gdzie są osobne dema włosów i one same potrafią zjeść całą wydajność, te i inne rzeczy w grze optymalizowane, tutaj kompletnie olane, i nie piszę tutaj o "optymalizacji" polegającej na znacznym pogorszeniu grafiki.

OsK[ar] [2]

ale co z tego, skoro gdy tylko jakaś firma próbuje zrobić coś na choć trochę lepszy sprzęt, masa od razu się oburza, że gra "nie jest zoptymalizowana"

Bo tak jest, gra musi być po prostu dla kogoś więcej niż tylko posiadaczy gtx 980, nie ma po prostu już mocniejszego sprzętu na rynku, i nie w odpowiedniej cenie.

Jakie mogą dać wymagania, najwyżej i5, ten i7 w minimum, a gpu, no co, gtx 970 w minimum niech będzie, myślisz, że na i5 i gtx 970 osiągną jakiś przeskok graficzny, zapomnij (włączysz hairworks i już ci 30% fps znika, to zawsze i tak będzie wybór wydajność/grafika), a wyższe wymagania, ilu to kupi? Jak gra będzie świetna, ale wymagania głównie przez grafikę zabiją sprzedaż to przecież to nie ma sensu.

a czasami siedzą na sprzęcie, który jest słabszy niż współczesne tablety, więc nie wiem, czego oczekują

No na pewno nie wysłuchiwania takich bredni, padłeś ofiarą marketingu, te tablety "wielordzeniowe" i inne cuda wianki mają wydajność co najwyżej core 2 duo... co widać po grach na nie, nawet tych przerobionych na niby mocną konsolę shield, zwykły i3 i gtx 750 ma lepsze rezultaty niż konsole nowej generacji.

I to jednak w optymalizacji tkwi klucz, przynajmniej na pc, bo tak jest kiepska, sprzęt z dnia nadzień nie stanie się sporo wydajniejszy, ceny też nie spadną, ale optymalizacja jest możliwa, więc szansy w jakimś bliskim postępie upatrywałbym tutaj raczej w nadchodzącym dx12 czy vulcan, które lepiej wykorzystają sprzęt, a przynajmniej to umożliwią, nawet ten już istniejący, tu i teraz, niż wierzyć w bajki, że ludzie mają za słaby sprzęt i stękają, mają odpowiedni, tylko trzeba go użyć i nie patrzeć, że konsole są słabsze, ale tak zrobi jak zwykle pewno, niewielu.

Komentarz: kaszanka9
2015-06-14
14:50

pieterkov Senator

pieterkov

@taranssj4
Nvidia w przyszłym roku wypuszcza grafiki o mocy 2x współczesnych więc nie mów hop. Za 2 lata to może być PC ze średniej półki (np taki X160 Ti czy X170)

Komentarz: pieterkov
2015-06-14
15:48

TRX Generał

TRX

Mnie ta grafika jakoś specjalnie nie jara - technologicznie może jest ok, ale potencjał niewykorzystany. Takie Fable 5 na współczesne konsole, ot co.

Swoją drogą zostaje nam oglądać tylko demka. Programiści, twórcy konsol i przede wszystkim gracze - wszyscy się kompletnie rozminęli co do możliwości następców X360 i PS3.

Komentarz: TRX
2015-06-14
19:58

jaalboja Generał

Niech robią takie super gry. I dodają je do 980ti czy titana:D Bo bez tego nie ruszy.

Skonczy sie tak jak z W3, zjadą z grafiką w dół:D

Komentarz: jaalboja
2015-06-14
22:41

Raiden Generał

Raiden

Podstawowym problemem, gdy mowa o sprzęcie, jest brak podejścia systemowego (spójność elementów), co zresztą widać tu, w komentarzach.
PC czy konsole to nie tylko hardware, ale też szereg oprogramowania: od low API zaczynając, a na sterownikach do urządzeń kończąc.

@taranssj4
Faktycznie, gdyby rozwój systemu zamknąć jedynie do hardware, to konsole jeszcze długo nie osiągną takiego poziomu. Jednak wraz z rozwojem sprzętu kroczy także rozwój oprogramowania i wystarczy spojrzeć jakiego „kopa” daje Mantle lub DirectX12, czy nawet nowe sterowniki do karty graficznej, a konsole nie mają tego ostatniego problemu.

@OsK[ar]
Gdyby tylko wydawano sterowniki pod starsze karty graficzne (co jest równoznaczne ze spadkiem przychodów ich producentów = niemożliwe) i wcześniej zaczęto prace nad low API pokroju Mantle (wykorzystanie wielu rdzeni/wątków), to użytkowanie PC przez 3-4 lat bez wymiany podzespołów, byłoby jak najbardziej możliwe.

Poza tym, tak jak kaszanka9 zwrócił uwagę - systemowość PC nie kończy się po stronie sprzętu i oprogramowania, ale idzie dalej i dotyczy także wykorzystania zasobów (silniki gier itd.).

Komentarz: Raiden

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl