Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 listopada 2021, 09:51

autor: Adrian Werner

Dying Light 2 - znamy prawdopodobne rozmiary gry na PS5

Dzięki twitterowemu kontu PlayStation Game Size poznaliśmy prawdopodobne rozmiary gry Dying Light 2 na konsoli PlayStation 5. Najnowsza produkcja polskiego studia Techland nie będzie szczególnie żarłoczna pod tym względem.

W SKRÓCIE:
  1. Dying Light 2 najpewniej zajmie 21,099 GB na PS5,
  2. wartość ta nie obejmuje patcha, który ukaże się w dniu premiery,
  3. pre-load ruszy 2 lutego.

Do premiery Dying Light 2 pozostało jeszcze kilka miesięcy, ale już teraz dowiedzieliśmy się, ile najpewniej zajmie miejsca na PlayStation 5. Informację tę ujawniło zazwyczaj bardzo dobrze poinformowane twitterowe konto PlayStation Game Size. Według niego posiadacze najnowszej konsoli Sony będą musieli wygospodarować na dysku co najmniej 21,099 GB. Nie jest to dużo jak na współczesną produkcję.

Wartość ta nie obejmuje pierwszego patcha, który zadebiutuje w dniu premiery, więc ostatecznie gra może zająć trochę więcej przestrzeni. Pre-load Dying Light 2 ma ruszyć dwa dni przed premierą, czyli 2 lutego.

Dying Light 2 - znamy prawdopodobne rozmiary gry na PS5 - ilustracja #1
Do czasu oficjalnego potwierdzenia rozmiarów gry do tych informacji należy podchodzić z dystansem, ale PlayStation Game Size rzadko się myli.

Niestety, na razie poznaliśmy rozmiary produkcji tylko na PlayStation 5. Nie wiemy, ile zajmie ona na innych konsolach. Autorzy wciąż nie ujawnili również wymagań sprzętowych pecetowej wersji gry.

Przypomnijmy, że Dying Light 2 ukaże się 4 lutego 2022 r. Początkowo premiera planowana była na 7 grudnia tego roku, ale projekt zaliczył poślizg. Trafi on równocześnie na PC oraz konsole PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. W produkcję będą mogli zagrać także posiadacze Nintendo Switch dzięki wykorzystaniu technologii streamingu

  1. Techland nie spieszy się z premierą Dying Light 2 - i wcale się nie dziwię
  2. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej