Dragon Age: Inkwizycja na godzinnym gameplayu i nowych screenach
Studio BioWare opublikowało trwający godzinę gameplay oraz nowe screeny z gry Dragon Age: Inkwizycja. Ponadto wydawca tytułu poinformował o darmowym trialu produkcji w ramach programu EA Access.
Łukasz Szliselman
Im bliżej premiery Dragon Age: Inkwizycja, tym więcej materiałów z gry mamy okazję zobaczyć. Tym razem fani mogą uraczyć się godzinnym fragmentem rozgrywki, skupiającym się na eksploracji fantastycznego świata, wykonywaniu misji oraz dużej ilości walki – czyli daniu popisowym studia BioWare. Pod filmem zamieściliśmy też kilka spośród kilkunastu nowych screenów – resztę znajdziecie w naszej galerii.
Prace nad Dragon Age: Inkwizycja zostały już ukończone. Premierę światową gry zaplanowano na 18 listopada (do Polski trafi ona 20.11), ale abonenci programu EA Access, dostępnej na konsolach Xbox One, będą mogli rozpocząć zabawę 5 dni wcześniej – 13 listopada otrzymają oni szansę rozegrania darmowej, sześciogodzinnej wersji próbnej, podczas której stworzą własną postać i podejmą walkę z wszechogarniającym złem samotnie lub z innymi graczami w trybie kooperacji. Rzecz jasna, postęp osiągnięty w trialu zostanie przeniesiony do pełnej wersji gry. Ponadto subskrybenci EA Access otrzymają 10-procentową zniżkę na zakup Dragon Age: Inkwizycja. Tytuł będzie dostępny również na PC, PlayStation 4, PlayStation 3 i Xboksie 360.
- Graliśmy w Dragon Age: Inkwizycja – piękne widoki, rozbudowany świat i garść błędów
- Oficjalna strona internetowa gry Dragon Age: Inkwizycja

Dragon Age: Inkwizycja
Dragon Age: Inquisition
Data wydania: 18 listopada 2014
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Mówca Umarłych Generał

Miałem skrytą nadzieję, jeśli nie na ten sam poziom co w Divinity Grzech Pierwotny, to chociaż minimalną implementację wpływu otoczenia na pojedynki.
Mamy już od dawna palące się zielsko w FarCry, czy od jakiegoś czasu naprawdę świetną interakcje z otoczeniem w ostatnim Divinity. Taki pieniądze, taki silnik (Frosbyte), takie zasoby (EA) - nowa generacja - a w tym zakresie, nadal średniowiecze. Ale to akurat bolączka większości gier tego typu, niestety. Szkoda.
Świat też wydaje się bardzo statyczny, gdzie mu do takiego RDR, AC: Black Flag (o zgrozo, żadna z tych gier nie jest RPGiem), czy tego co pokazują Redzi lub Ubisoft przy okazji promocji swoich ostaniach gier.
xsas Generał

Tak przeglądnąłem mniej więcej ten filmik i rzuciła mi się jedna rzecz. A jest nią mianowicie inspiracja jedną z postaci uniwersum Star Wars ;D
No ale to oczywiste, jako że EA ma licencję na SW. ;p
hasyly Junior
@rpg-7 "za to coś" za co dasz nie więcej jak 3 dychy masz 150+ godzin grania przy pierwszym przejściu, plus kolejne przejścia dla alternatywnych decyzji ale nvm. Wychodzi jakiś 1 złocisz za godzinę. Takie podejście jest dla mnie minimalnie ponad ściąganiem gry z neta. Ja bym się po prostu wstydził spojrzeć twórcom w oczy za takie wyżydzanie rezultatów ich paroletniej pracy.
zanonimizowany881864 Generał
No jeśli decyzje będą sporo wpływać na dalszą fabułe jak w origin lub nawet bardziej i gra na 100-150h jak dla mnie na 100 bedzie glowny watek to ja to przejde z 4 razy :D czyli sporo (Hours) ^^
Tej grze bliżej do lokacji typu diablo czy coś bardziej wybuchowo mroczno ale jesli chodzi o roslinnosc to juz cóż ciężko im to zrobić , w grach przygotowych czy akcji widać nie mają z tym żadnych problemów :P
A weżcie sobie taki Kingdom od czechów tam to jest dopiero piękna roślinność jak dla mnie albo nawet w takim m&b bannerlord . Nie wiem roślinność w kingdom amalur była nawet taka fantasy roślinność choć zywa nie była i tu bedzie to samo nie wiem we wiedzminie też tego nie widzę ale wszystko okaże się po wyjściu tych gier i zagranie w nią i zobaczenie na własne oczy jak to wszystko wygląda . Choć jak pisałem roślinność to słabość BioWare nawet w takim origin wygląda to słabo . A tu już pół otwarty świat i też wygląda słabo rośliność to nie cała mapa i nie potrafią zrobić takiej rzeczy no nic bywa :P I to nie jest przyczyną że robią to na nowym silniku pierwszy raz bo to ich słabość (roślinność) no może kiedyś wynajmą jednego człeka który będzie w tym zajebisty :P