Dragon Age: Inkwizycja na godzinnym gameplayu i nowych screenach

Studio BioWare opublikowało trwający godzinę gameplay oraz nowe screeny z gry Dragon Age: Inkwizycja. Ponadto wydawca tytułu poinformował o darmowym trialu produkcji w ramach programu EA Access.

Łukasz Szliselman

Im bliżej premiery Dragon Age: Inkwizycja, tym więcej materiałów z gry mamy okazję zobaczyć. Tym razem fani mogą uraczyć się godzinnym fragmentem rozgrywki, skupiającym się na eksploracji fantastycznego świata, wykonywaniu misji oraz dużej ilości walki – czyli daniu popisowym studia BioWare. Pod filmem zamieściliśmy też kilka spośród kilkunastu nowych screenów – resztę znajdziecie w naszej galerii.

Za nieco ponad tydzień będziemy mogli zagłębić się w świat Dragon Age: Inkwizycja

Dragon Age: Inkwizycja będzie wyjątkowo ładnym RPG-iem

Prace nad Dragon Age: Inkwizycja zostały już ukończone. Premierę światową gry zaplanowano na 18 listopada (do Polski trafi ona 20.11), ale abonenci programu EA Access, dostępnej na konsolach Xbox One, będą mogli rozpocząć zabawę 5 dni wcześniej – 13 listopada otrzymają oni szansę rozegrania darmowej, sześciogodzinnej wersji próbnej, podczas której stworzą własną postać i podejmą walkę z wszechogarniającym złem samotnie lub z innymi graczami w trybie kooperacji. Rzecz jasna, postęp osiągnięty w trialu zostanie przeniesiony do pełnej wersji gry. Ponadto subskrybenci EA Access otrzymają 10-procentową zniżkę na zakup Dragon Age: Inkwizycja. Tytuł będzie dostępny również na PC, PlayStation 4, PlayStation 3 i Xboksie 360.

  1. Graliśmy w Dragon Age: Inkwizycja – piękne widoki, rozbudowany świat i garść błędów
  2. Oficjalna strona internetowa gry Dragon Age: Inkwizycja
Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inkwizycja

Dragon Age: Inquisition

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 18 listopada 2014

Informacje o Grze
6.9

GRYOnline

7.6

Gracze

7.6

Steam

8.8

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-11-04
17:17

Mówca Umarłych Generał

Mówca Umarłych

Miałem skrytą nadzieję, jeśli nie na ten sam poziom co w Divinity Grzech Pierwotny, to chociaż minimalną implementację wpływu otoczenia na pojedynki.
Mamy już od dawna palące się zielsko w FarCry, czy od jakiegoś czasu naprawdę świetną interakcje z otoczeniem w ostatnim Divinity. Taki pieniądze, taki silnik (Frosbyte), takie zasoby (EA) - nowa generacja - a w tym zakresie, nadal średniowiecze. Ale to akurat bolączka większości gier tego typu, niestety. Szkoda.

Świat też wydaje się bardzo statyczny, gdzie mu do takiego RDR, AC: Black Flag (o zgrozo, żadna z tych gier nie jest RPGiem), czy tego co pokazują Redzi lub Ubisoft przy okazji promocji swoich ostaniach gier.

Komentarz: Mówca Umarłych
2014-11-05
00:38

xsas Generał

xsas
😁

Tak przeglądnąłem mniej więcej ten filmik i rzuciła mi się jedna rzecz. A jest nią mianowicie inspiracja jedną z postaci uniwersum Star Wars ;D
No ale to oczywiste, jako że EA ma licencję na SW. ;p

Komentarz: xsas
2014-11-05
05:59

hasyly Junior

@rpg-7 "za to coś" za co dasz nie więcej jak 3 dychy masz 150+ godzin grania przy pierwszym przejściu, plus kolejne przejścia dla alternatywnych decyzji ale nvm. Wychodzi jakiś 1 złocisz za godzinę. Takie podejście jest dla mnie minimalnie ponad ściąganiem gry z neta. Ja bym się po prostu wstydził spojrzeć twórcom w oczy za takie wyżydzanie rezultatów ich paroletniej pracy.

Komentarz: hasyly
2014-11-05
08:27

zanonimizowany881864 Generał

No jeśli decyzje będą sporo wpływać na dalszą fabułe jak w origin lub nawet bardziej i gra na 100-150h jak dla mnie na 100 bedzie glowny watek to ja to przejde z 4 razy :D czyli sporo (Hours) ^^
Tej grze bliżej do lokacji typu diablo czy coś bardziej wybuchowo mroczno ale jesli chodzi o roslinnosc to juz cóż ciężko im to zrobić , w grach przygotowych czy akcji widać nie mają z tym żadnych problemów :P
A weżcie sobie taki Kingdom od czechów tam to jest dopiero piękna roślinność jak dla mnie albo nawet w takim m&b bannerlord . Nie wiem roślinność w kingdom amalur była nawet taka fantasy roślinność choć zywa nie była i tu bedzie to samo nie wiem we wiedzminie też tego nie widzę ale wszystko okaże się po wyjściu tych gier i zagranie w nią i zobaczenie na własne oczy jak to wszystko wygląda . Choć jak pisałem roślinność to słabość BioWare nawet w takim origin wygląda to słabo . A tu już pół otwarty świat i też wygląda słabo rośliność to nie cała mapa i nie potrafią zrobić takiej rzeczy no nic bywa :P I to nie jest przyczyną że robią to na nowym silniku pierwszy raz bo to ich słabość (roślinność) no może kiedyś wynajmą jednego człeka który będzie w tym zajebisty :P

Komentarz: zanonimizowany881864
2014-11-05
18:57

Pawłoś123 Pretorianin

Pawłoś123

gdzie można to obejrzeć ..

Komentarz: Pawłoś123

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl