Deweloperzy ze studia BioWare omówili sposób, w jaki tworzą fabułę gry Dragon Age: Dreadwolf oraz jej związki z poprzednimi odsłonami.
Od premiery Dragon Age: Dreadwolf dzieli nas jeszcze szmat czasu. Osoby cierpliwie czekające na premierę gry zainteresować powinien nowy artykuł na oficjalnym blogu studia BioWare, w którym deweloperzy podzielili się informacjami o postępach w pracach.
Przypomnijmy, że Dragon Age: Dreadwolf powstaje z myślą o pecetach, Xboksie Series X/S i PlayStation 5. Na razie nie ujawniono planowanej daty premiery, ale z przecieków wynika, że studio BioWare planuje wypuszczenie gry najwcześniej w 2023 roku.
Na czwartą część cyklu czekamy już bardzo długo. W grudniu miną cztery lata, od kiedy zobaczyliśmy pierwszy teaser gry, a do tej pory nie pokazano żadnych fragmentów rozgrywki.
Więcej:Jak otworzyć drzwi Ottona w The Outer World 2? Wyjaśniamy rozwiązanie zagadki
Dragon Age: The Veilguard
Data wydania: 31 października 2024
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
17

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.