Doom Eternal bez Invasion Mode, ale z nowymi wyzwaniami dla jednego gracza

Doom Eternal nie otrzyma Invasion Mode, który miał umożliwić „najeżdżanie” innych graczy. Zamiast tego id Software stworzy nowy tryb Hordy dla jednego gracza i odświeży Battlemode, pozwalający na starcia 2 vs 1.

Hubert Śledziewski

Doom Eternal bez Invasion Mode, ale z nowymi wyzwaniami dla jednego gracza.
Doom Eternal bez Invasion Mode, ale z nowymi wyzwaniami dla jednego gracza.

Studio id Software poinformowało, że Doom Eternal nie otrzyma obiecanego jeszcze przed premierą tytułu trybu wieloosobowego, który pozwoliłby najeżdżać światy innych graczy na podobieństwo multiplayera znanego z serii Souls. Jako przyczynę wycofania się z tego pomysłu twórcy podają przedłużający się z powodu pandemii proces produkcyjny. Nie zostaniemy jednak z niczym – deweloperzy obiecują skoncentrować się na przygotowaniu zupełnie nowego trybu Hordy, a także odświeżeniu Battlemode, pozwalającego na niesymetryczne starcia: para demonów kontra Slayer (wszyscy kontrolowani przez graczy).

Producent wykonawczy Doom Eternal, Marty Stratton, wyjaśnił decyzję studia w następujący sposób:

Invasion Mode miał zostać udostępniony w formie darmowej aktualizacji, jednak nieprzewidziane konsekwencje pandemii i pracy zdalnej negatywnie wpłynęły na postęp prac nad nim. Przez ten czas zrozumieliśmy też, jak wielu z Was lubi dostępne dodatki i poziomy mistrzowskie. Mając to na uwadze, postanowiliśmy przekierować naszą uwagę z Invasion Mode na stworzenie zupełnie nowego trybu Hordy dla jednego gracza. Jesteśmy przekonani, że zapewni on większą różnorodność i wyzwania, których szukacie w grze. Ponadto cały czas pracujemy nad odświeżeniem Battlemode – naszym celem jest uczynienie go bardziej konkurencyjnym w oparciu o rangi, poprawienie balansu rozgrywki oraz dodanie nowej mapy.

Więcej informacji na temat nadchodzących w Doom Eternal zmian otrzymamy prawdopodobnie podczas QuakeConu, który zaplanowano na sierpień. Przypomnijmy, że najnowsze dzieło id Software ukazało się 20 marca 2020 roku na PC, PS4 i XONE, a 8 grudnia wyszło także na Switcha. Natomiast w bieżącym tygodniu udostępniona została darmowa aktualizacja, dostosowująca produkcję pod PlayStation 5 oraz Xboxy Series X i S. W międzyczasie dostaliśmy również dwie części rozszerzenia The Ancient Gods… a także płatne skórki, choć wcześniej twórcy obiecywali brak mikrotransakcji.

Doom Eternal

Doom Eternal

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 20 marca 2020

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

7.9

Gracze

9.1

Steam

8.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

34

Hubert Śledziewski

Autor: Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

Polskie studio Flying Wild Hog tworzy naśladowcę Borderlands

Następny
Polskie studio Flying Wild Hog tworzy naśladowcę Borderlands

Dystrybucja cyfrowa na weekend (m.in. RDR2, Wasteland 3 i Nebuchadnezzar)

Poprzedni
Dystrybucja cyfrowa na weekend (m.in. RDR2, Wasteland 3 i Nebuchadnezzar)

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl