Diablo III: Reaper of Souls dopiero w połowie stawki. Top 10 UK (23 - 29 marca)

inFamous: Second Son, podobnie jak przed tygodniem, przewodzi stawce brytyjskich bestsellerów sprzedaży detalicznej. Zobacz jakie jeszcze tytuły rządziły ostatnio na Wyspach.

Przemysław Zamęcki

Drugi tydzień z rzędu inFamous: Second Son utrzymuje pozycję lidera sprzedaży detalicznej w Wielkiej Brytanii. Mało tego. Cała pierwsza trójka pozostała bez zmian w stosunku do poprzedniego notowania, choć różnica pomiędzy Metal Gear Solid V: Ground Zeroes a Titanfallem wynosi zaledwie sto egzemplarzy. Pomiędzy inFamousem a przygodami Big Bossa w ubiegłym tygodniu róznica sprzedaży wynosi trzy tysiące sztuk, choć w premierowym dla obu gier tygodniu było to aż piętnaście tysięcy sztuk.

Wydawałoby się, że lepszy start powinien zaliczyć Reaper of Souls, czyli dodatek do Diablo III, w którym stawiamy czoła aniołowi Maltaelowi i jego poplecznikom. Poza pierwszą dziesiątką zadebiutowały dwa tytuły: Professor Layton vs Pheonix Wright na Nintendo 3DS-a znalazł się na pozycji piętnastej, a motocyklowe MXGP: The Official Motocross Videogame wylądowało na miejscu dziewiętnastym.

1.

inFamous: Second Son

2.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

3.

Titanfall

4.

FIFA 14

5.

LEGO Movie Videogame

6.

Diablo III: Reaper of Souls

7.

South Park: The Stick of Truth

8.

Call of Duty: Ghosts

9.

Minecraft: Xbox 360 Edition

10.

Final Fantasy X/X-2 HD Remaster

Diablo III

Diablo III

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 15 maja 2012

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

7.8

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Zamęcki

Autor: Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-03-31
16:25

Manstein Konsul

Manstein

kored - w moim klanie na bodajże 11 osób tylko 2 kupiły pudła, reszta preordery od blizzarda.

Komentarz: Manstein
2014-03-31
16:28

Tlaocetl Senator

Tlaocetl

Wielu znajomych, którzy nie chcieli wcześniej nawet słyszeć o Diablo 3 kupiło za 20 USD podstawkę i za 40 USD dodatek - u Blizza, bo w sumie jakoś to się razem się opłacało. Za 180 zeta dostaliśmy w końcu kompletną grę AAA.

Komentarz: Tlaocetl
2014-03-31
18:42

kored Centurion

Okej, okej. Wielu, wielu znajomych, miliony waszych znajomych kupiło ten rewelacyjny dodatek do równie rewelacyjnej gry prosto od Blizzarda.

Pustki na premierze w Warszawie i tera dane z UK mówią jednoznacznie o sukcesie sprzedażowym tej kupy.

Komentarz: kored
2014-03-31
18:50

.: Veron :. Generał

.: Veron :.
😁

Jaki ból dupy. Jak cie nie stać na dodatek, to odłóż pieniążki zamiast krytykować go na forum.

Komentarz: .: Veron :.
2014-03-31
19:29

Bierzgal Konsul

Bierzgal

Jaka nienawiść :P. Myślałem coś odpisać ale po tej rynsztokowej wypowiedzi stwierdzam, że kolega hater nie jest nikim z kim można prowadzić normalną rozmowę.

Swoją drogą, zawsze śmieszy mnie ten ranking z UK. No bo co on niby mówi? Co? Anglicy tacy znawcy gier? Sprzedaż gier w Wielkiej Brytanii jest ok 5-6 razy mniejsza niż w Stanach. I nie wiem nawet czy na dzień dzisiejszy kupują najwięcej w Europie (Niemcy wydają na gry praktycznie tyle samo, Francja też kupuje bardzo dużo). Wiec czemu niby zawsze podawane jest UK :P? Żaden to wyznacznik. Zwłaszcza, że to kraj, w którym miesiącami na pierwszych miejscach jest głównie Fifa i Simsy. Ranking USA (jako bezkonkurencyjnie największego konsumenta) lub ogólnoeuropejski to bym jeszcze zrozumiał. Ogólnoświatowy mogłyby zakrzywić dosyć specyficzne gusta rynków azjatyckich to może lepiej nie.
A prawda taka, że jeśli dany developer ma własną platformę sprzedaży to własnej na niej sprzedaje najwięcej. To po prostu fakt. Tak jest ze Steamem, taki jest z Originem i tak jest też z Blizzard store. A już zwłaszcza gdy gra wymaga stałego połączenia z tą platformą gdzie przy okazji jest non stop ona promowana.

Komentarz: Bierzgal

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl