Diablo III – deweloperzy zdradzają kolejne szczegóły patcha 1.0.8
Jeden z projektantów Diablo III, Wyatt Cheng, ujawnił kolejne szczegóły dotyczące planowanych w patchu 1.0.8 zmian. Tym razem deweloperzy skupią się przede wszystkim na poprawieniu efektywności i atrakcyjności trybu kooperacji.
Michał Marian
Choć patch 1.0.7 do Diablo III ukazał się niespełna miesiąc temu, deweloperzy nie spoczywają na laurach i w dalszym ciągu prowadzą pracę nad następnymi uaktualnieniami gry. Jeden z projektantów tytułu, Wyatt Cheng, ujawnił kolejne szczegóły dotyczące zmian czekających nas w patchu 1.0.8.
Zamieszczony na oficjalnym forum Diablo III post dewelopera ujawnia kolejny element rozgrywki, nad którym pracuje obecnie cały zespół odpowiedzialny za grę. Jednym z podstawowych założeń patcha 1.0.8 będzie poprawa trybu kooperacji. Projektanci uważają, że w obecnej postaci gra nieszczególnie zachęca do łączenia swych sił z innymi bohaterami celem wspólnego zwalczania piekielnych hord.
Jednym z naszych założeń w patchu 1.0.8 jest poprawa efektywności gry w grupie. Tryb kooperacji, a zwłaszcza jego efektywność, jest jednym z najważniejszych punktów nadchodzącej aktualizacji. Obecnie tylko w wyjątkowych sytuacjach wspólna gra przynosi niektórym graczom lepsze efekty, aniżeli samotna rozgrywka. Skuteczność współpracy zależy w bardzo dużym stopniu od koordynacji drużyny, sposobu rozłożenia umiejętności poszczególnych bohaterów oraz zbliżonego poziomu wyposażenia. Od czasu premiery Diablo III poczyniliśmy już wiele zmian w tym trybie rozgrywki, jednakże wciąż mamy sporo do zrobienia. Jednocześnie nie chcemy, by gra w grupie była jedynym słusznym wyborem i niemalże obowiązkiem, szczególnie dla tych pragnących pograć w samotności. Położymy jednak nacisk na to, by kooperacja przynosiła większe korzyści.
Wyatt Cheng dodaje również:
Istnieje wiele przeszkód i utrudnień wynikających z obecnego systemu kooperacji. Będziemy starali się wyeliminować jak najwięcej z nich. Funkcja Identyfikuj Wszystko, mająca zadebiutować w patchu 1.0.8, jest jednym z przykładów takiego działania z naszej strony. Czasami wyprawa do miasta celem opróżnienia przepełnionego plecaka sprawia, że wspólna rozgrywka po prostu wydaje się niewarta zachodu. Nikt nie chce walczyć z potworami w pojedynkę, podczas gdy pozostali członkowie drużyny są w mieście, zajęci idenfytikowaniem zdobytych przedmiotów.
Firma Blizzard po raz kolejny udowadnia, że nie jest głucha na opinie społeczności skupionej wokół jej gier. Rozgrywka wieloosobowa była jedną z tych rzeczy, na której kształt i charakter gracze narzekali nad wyraz często.
To nie koniec nowości dotyczących patcha 1.0.8. Ostatnio pisaliśmy o planach twórców na zmianę dotychczasowego systemu przedmiotów występującego w Diablo III.
- Oficjalna strona internetowa gry Diablo III
- Post Wyatta Chenga dotyczący planowanych zmian w trybie kooperacji w patchu 1.0.8 do Diablo III
Więcej:Pierwsze wielkie zmiany w Battlefield 6 są w drodze. EA DICE wycofuje się z niepopularnej decyzji

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
mikecortez Senator
@ misiek891
To nie wiem na jakim sprzecie Ty grasz, bo mi sie jeszcze nigdy takie cos nie zdarzylo zeby mnie wywalilo po wejsciu, albo zebym od razu padl, a gram na eu.
bidbid Centurion
Dokładnie,nic nie wywala.
Teraz serwery Diablo chodzą jak złoto,pingi na poziomie 45-60.
misiek891 Konsul
Sprzęt to :
Procesor : AMD Phenom II X6 1090T Black Edition
Pamięc : DDR3 PATRIOT - 4 GB / 1333 (2x 2 GB), CL9
Karta graficzna : Asus Radeon HD 5870 1GB DDR5
Master19 Legionista

Także wróciłem do gry i gra się świetnie. Pół roku temu było zupełnie nie grywalne inferno ze słabym sprzętem, a teraz spokojnie idzie robić MP2 do MP4. Dobrze, że Blizzard ma długi support do swoich produkcji i coś robi z każdym patchem.