Patch 1.1.1 do Diablo 4 z pełną listą zmian; jest na niej niespodzianka dla bossów

Premiera patcha 1.1.1 do Diablo 4 nastąpi dopiero za sześć dni, jednak Blizzard dziś opublikował pełną listę zmian, które trafią wkrótce na serwery gry.

Marcin Przała

Patch 1.1.1 do Diablo 4 z pełną listą zmian; jest na niej niespodzianka dla bossów, źródło grafiki: Blizzard Entertainment..
Patch 1.1.1 do Diablo 4 z pełną listą zmian; jest na niej niespodzianka dla bossów Źródło: Blizzard Entertainment..

Choć oczekiwana aktualizacja 1.1.1 do Diablo 4 zadebiutuje dopiero 8 sierpnia, już dzisiaj Blizzard opublikował pełną listę zmian, jakie wprowadzi ta łatka.

Nowy patch do „diabełka”, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wzmacnia wszystkie klasy postaci – szczególnie barbarzyńcę i czarodziejkę – a także wprowadza wyczekiwane przez społeczność funkcje. Co ważne, w aktualizacji nie zabrakło też niespodzianki.

Wzmocnienia klas, więcej potworów

Łatka 1.1.1 do Diablo 4 to przede wszystkimi wyczekiwane wzmocnienia wszystkich klas.

  • Największy przypływ mocy w nadchodzącym patchu powinny odczuć postaci czarodziejów i barbarzyńców; w przypadku tych pierwszych wzmocniono przede wszystkim „przeżywalność” dzięki ulepszeniom w tablicy Paragonów.
  • Aktualizacja usprawniła również niektóre niszowe „buildy”, jak np. druid polegający na kompanach czy nekromanta walczący za pomocą „sługusów”.
  • Wzmocniono także niektóre aspekty i przedmioty, np. Aspekt Udręki (nekromanta).

Kolejną fundamentalną zmianą, jaką wprowadza patch 1.1.1 do Diablo 4 jest zwiększone zagęszczenie potworów w Podziemiach Koszmarów oraz w Piekielnych Przypływach – o co zabiegała od dawna społeczność gry.

Dostosowano również częstotliwość wypadania przedmiotów legendarnych. Od teraz gracze znajdą ich więcej.

Bossowie na poziomie 35. i wyższym mają teraz 100% szans na upuszczenie przedmiotu legendarnego.

Gobliny skarbnicy mają teraz zwiększoną szansę na upuszczenie przedmiotu legendarnego od poziomu 6-14. i gwarantują upuszczenie przedmiotu legendarnego od poziomu 15.

Wydarzenia legionowe gwarantują upuszczenie legendarnego przedmiotu od poziomu 35.

Do gry wprowadzono również kilka ogólnych usprawnień.

  • Dodatkowe obrażenia lub dodatkowe efekty, które są stosowane przy trafieniu lub podczas zadawania obrażeń, będą teraz nakładane przez aktywną barierę.
  • Zmniejszono koszt resetu umiejętności; redukcja zaczyna się na niższych poziomach i osiąga maksymalnie 40% na poziomie 100.
  • W grze za złoto będzie można nabyć dodatkową skrytkę.
  • Zwiększono limit kumulacji eliksirów w jednym polu z 20 do 99.
  • Czas komendy opuszczania lochów znów ma trwać 3 sekundy.
  • Usunięto niektóre afiksy Podziemi Koszmarów: spalanie zasobów, poplecznicy (backstabbers), wzmocnione elity (zaklęte na zimno).

Warto również wspomnieć o dość zaskakującej zmianie, która objęła wysokopoziomowych bossów. „Szefowie” od teraz będą znacznie wytrzymalsi dzięki zwiększonym paskom ich zdrowia.

Bossowie powyżej 60. poziomu będą mieli więcej zdrowia. Przykłady:

  1. bossowie na poziomie 60. i niższym pozostają bez zmian.
  2. bossowie na poziomie 80. mają o 50% więcej zdrowia.
  3. bossowie na poziomie 100. mają o 100% więcej zdrowia.
  4. bossowie na poziomie 120. mają o 120% więcej zdrowia.
  5. bossowie na poziomie 150. i wyższym mają o 150% więcej zdrowia.

Oczywiście aktualizacja 1.1.1 naprawia również liczne błędy gry związane z zadaniami, karnetem sezonowym czy trybem kooperacji. Co ciekawe, wiele na to wskazuje, że zapowiadane zmiany w funkcjonowaniu wierzchowca ominą ten patch – wbrew początkowym planom twórców.

Po szczegółowy opis zmian odsyłam Was na oficjalną stronę Blizzarda:

  1. Diablo 4 – pełna lista zmian patcha 1.1.1
Diablo IV

Diablo IV

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 6 czerwca 2023

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

6.2

Gracze

7.1

Steam

8.8

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

8

Marcin Przała

Autor: Marcin Przała

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Grami interesuje się od najmłodszych lat, a szczególne miejsce w jego sercu zajmują Call of Duty 4: Modern Warfare i Dragon Age: Początek. Zamiłowanie do elektronicznej rozrywki sprawiło, że tematem jego pracy licencjackiej stało się zjawisko immersji. Dzisiaj przede wszystkim miłośnik soulslike'ów oraz klasycznych RPG-ów. Poza grami lubi literaturę z gatunku dark fantasy, a ponadto od wielu lat z zapartym tchem śledzi rozgrywki angielskiej Premier League, gdzie gra jego ukochany klub – Chelsea.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
5
12
19
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2023-08-09
05:52

keeper_4chan Generał

keeper_4chan

premium341893526 to muszę przyznać, że w D2 jest to lepiej podzielone.
Lecz D2 nie jest nastawione na wzrost w nieskończoność.

Komentarz: keeper_4chan
2023-08-03
16:48

Mqaansla Generał

Mqaansla

Nie pamietam jak dokladnie sie to nazywalo, a glupia wyszukiwarka odsyla mnie do SCRUM'a bo ludzie maja na jego punkcie bzika albo hydrauliki bo kozystaja z podobnej terminologi i sa bardziej popularne a przegladarka przeciez "wie lepiej" czego szukam:

Generalnie, najstarsza oraz chyba najpopularniejsza idea przepchania czegokolwiek jest naprzemienny nacisk (za kazdym razem posuwajac sie troche dalej) i jego odpuszczanie. Tutaj wykozystywana do drenowania klientom mozgow i portfeli - wiec powiem od razu co bedzie mialo miejsce teraz: kolejne patche beda zwiekszac kozysci producenta do nastepnego wku* graczy i przeprosin i tak w kolko macieja.
Zaczelo sie od kilku glupich opcjonalnych kosmetycznych DLC za pare dolcow, potem always-online i mikrotranzakcje, jak daleko zaszlismy(cie) teraz?
Kiedy w koncu owce napedzajace to szalenstwo wyksztalca mozgi i zleje firmy traktujace klientow tak zle, ze moga uzywac samego faktu ze ci sie na to godza za uzasadnienie...?

Komentarz: Mqaansla
2023-08-03
12:45

Kwisatz_Haderach Senator

Kwisatz_Haderach

Obudz mnie jak juz wyjda Unikatowe Starozytne Pierwotne Legendarne Spaczone Blogoslawione Pomalowane Na Zloto SuperLegendarki.

A afiksy które nakłądają się podczas walki i wchodza ze sobą w synergię to majstersztyk.

No zwlaszcza vulnerable. Majstersztyk designu. Zaraz potem +DMG ze skilli spowalniajacych zimnem (ale nie zamrazajacych! Badzmy logiczni!) we wtorki wieczorem, ale tylko jak juz jestes po kolacji.

Komentarz: Kwisatz_Haderach
2023-08-03
11:51

retruśgejmer Generał

retruśgejmer
😍

Patch zapowiada się świetnie! Będzie grane :D

Komentarz: retruśgejmer
2023-08-03
11:17

luckymike11 Konsul

luckymike11

Diablo od części pierwszej opierała się na budowaniu postaci, walce i klimacie i to wszysko. W każdej części chodziło o to samo.

Więc jeśli ktoś piszę, że "po 60lev" nie ma co robić to graj właśnie:
-Podziemia,
-Koszmarne Podziemia,
-Sezonowe Podziemia
-Zadania Sezonowe.
-Ubieraj postać, optymalizuj bulid, szukaj afixy, leveluj Glify.

Jeśli ktoś zrobił to wszystko to rozumiem, że może się znudzić bo to wszysko wymaga setek godzin ale jeśli nie zrobił i też się nudzi to grajcie w co innego.

Rozumiem, że gra nie była tania ale gracze właśnie chcieli takiej gry: mroczny klimat, walka z Diablo3 bo przecież ile było chwalenia tego elementu (i mi się też podobała) itd.
A jeśli ktoś szuka czegoś więcej to niech zajrzy jak wyglądały poprzednie czesci i w którą stronę poszedł Blizzard bo jak dla mnie trzymają się tego samego od jedynki.

Komentarz: luckymike11

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl