Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 sierpnia 2023, 14:36

Diablo 4 otrzyma dwie pożądane funkcje, ich brak frustruje graczy

Blizzard potwierdził, że pracuje nad funkcjami, których brak w Diablo 4 frustrował niektórych graczy.

Źródło fot. Blizzard Entertainment
i

Pierwszy sezon Diablo 4 trwa w najlepsze i trzeba przyznać, że deweloperom udało się ugasić większość pożarów wraz z aktualizacją 1.1.1, która została ciepło przyjęta przez społeczność. Niemniej wiele kwestii pozostaje nierozwiązanych, takich jak brak funkcji ułatwiających graczom życie.

Filtrowanie lootu

Jedną z nich jest funkcja filtrowana podniesionego lootu, tak by móc „oddzielić ziarno od plew”, a w tym przypadku – oddzielić przydatne przedmioty od zbędnego „badziewia”. Obecnie wszystkie podniesione itemy trzeba przeglądać ręcznie, co prowadzi do frustracji i zapchanych ekwipunków.

Jednak, jeśli wierzyć słowom Roda Fergussona, głównego managera Diablo 4, deweloperzy pracują nad odpowiednim rozwiązaniem tego problemu. Deweloper przyznał na portalu X (dawniej Twitter), że brak tej możliwości musi zostać naprawiony.

Inną sprawą, na którą rzucone zostało nowe światło, jest planowany rework odporności na żywioły. Tutaj mamy z kolei wypowiedź szefa ds. społeczności – Adama Fletchera, który zapewnił, że deweloperzy chcą poprawić ową statystykę w drugim sezonie Diablo 4.

Odporność jest często uważana przez graczy za jedną z najmniej przydatnych statystyk, a skoro nawet deweloperzy widzą, że coś jest na rzeczy, to rework jest jak najbardziej na miejscu. Co prawda te zapewnienia są dalekie od konkretów – nie podano choćby żadnych dat – jednak widać, że w Blizzardzie jest chęć do ciągłego ulepszania Diablo 4. Jaki będzie efekt tych zmian? Zobaczymy.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej