Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 września 2021, 13:10

autor: Adrian Werner

Premiera Diablo 2: Resurrected - klasyki Blizzarda w nowych szatach

Za kilka godzin na rynku zadebiutuje Diablo II: Resurrected. Dowiedzieliśmy się również, że w planach popremierowych jest wsparcie dla technologii DLSS.

Nadszedł wreszcie dzień premiery Diablo II: Resurrected, czyli odświeżonej wersji klasycznego hack’n’slasha studia Blizzard Entertainment. Gra zadebiutuje równocześnie na pecetach oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch.

Diablo II: Resurrected zostanie odblokowane o godzinie 17:00 czasu polskiego. Wersja PC dostępna będzie wyłącznie w serwisie Battle.net.

Warto dodać, że wyjaśniła się sprawa wsparcia dla technologii DLSS firmy Nvidia. Po tym jak gracz o ksywce RepsUp100 dokopał się do informacji sugerujących taką możliwość, głos zabrał Kevin Todisco z odpowiedzialnego za projekt studia Vicarious Visions (które od niedawna jest częścią Blizzard Entertainment). Deweloper potwierdził, że obsługa DLSS w Diablo II: Resurrected jest w planach, ale twórcy nie zdążą z tym na premierę i taka funkcjonalność zostanie dodana dopiero za jakiś czas.

Twórcy niedawno przyznali, że sporo myśleli na temat potencjalnej dodatkowej zawartości do Diablo 2: Ressurected. Mają sporo ciekawych pomysłów, które według nich spodobałyby się nawet bardzo ortodoksyjnym fanom, ale ich realizacja zależeć będzie od reakcji graczy na podstawą wersję gry.

Niestety na razie nie pojawiły się żadne recenzje, więc trudno ocenić, czy Diablo II: Ressurected spełnia pokładane w nim nadzieje. Oczekiwania są spore, zwłaszcza że ostatnie produkcje studia Blizzard Entertainment pozostawiały sporo do życzenia.

  1. Zapowiedź Diablo II: Resurrected
  2. Diablo 2: Resurrected – poradnik do gry
  3. Diablo 2: Resurrected – oficjalna strona

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej