Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 marca 2019, 11:40

autor: AlexB

Deweloper sugeruje kwietniową premierę remastera Blood

Zremasterowana wersja klasycznej strzelanki Blood zadebiutuje w kwietniu – tak wynika ze skasowanego już tweeta jednej z osób pracujących nad projektem. Produkcja zmierza wyłącznie na PC i będzie dostępna na platformach Steam oraz GOG.com.

W grudniu ubiegłego roku dowiedzieliśmy się, że firma Atari planuje wydać zremasterowaną wersję Blood – klasycznej strzelanki FPP od studia Monolith, wydanej pierwotnie w 1997 roku. Przygotowuje ją ekipa z Nightdive Studios, znana z prac nad remakiem System Shocka oraz odświeżonymi wersjami Forsakena oraz dwóch pierwszych części Turoka. Jednym z jej członków jest niejaki Samuel „Kaiser” Villarreal. Zamieścił on ostatnio na Twitterze informację, która z pewnością ucieszyła wielu graczy z niecierpliwością wyczekujących remastera Blood. Według niej produkcja ma się ponoć ukazać już w kwietniu.

Trzeba jednak podejść do tej rewelacji z odrobiną dystansu. Villarreal usunął swój tweet bardzo szybko, zatem niewykluczone, że nieco pośpieszył się z ogłoszeniem daty premiery i kwiecień jest jedynie wstępnym terminem, do którego w żadnym razie nie należy się przywiązywać. Z drugiej strony, możliwe że włodarze Nightdive Studios poprosili swojego pracownika o skasowanie wiadomości, by nie psuć niespodzianki. Jednak nie wzięli pod uwagę jednej istotnej kwestii – w Internecie nic nie ginie.

Jeśli zremasterowany Blood faktycznie ukaże się w kwietniu, to oficjalne ogłoszenie daty jego premiery jest kwestią najbliższych kilku tygodni. Tytuł zmierza wyłącznie na PC i będzie dostępny na Steamie oraz GOG.com.

Czy remaster Blood ukaże się w przyszłym miesiącu? - Deweloper sugeruje kwietniową premierę remastera Blood - wiadomość - 2019-03-19
Czy remaster Blood ukaże się w przyszłym miesiącu?

Remaster Blood będzie prawdziwym powrotem do przeszłości, co raczej powinno przypaść do gustu fanom oryginału. Produkcja zachowa styl graficzny z roku 1997, z trójwymiarowym otoczeniem i dwuwymiarowymi modelami postaci. Praca Nightdive Studios ogranicza się do przystosowania tytułu do współczesnych systemów operacyjnych, wyższych rozdzielczości ekranu oraz dzisiejszych standardów audio. Ponadto ma pojawić się wsparcie bibliotek DirectX i Vulcan, a także zupełnie przebudowany pod względem technicznym tryb wieloosobowy. Screeny z odświeżonej wersji Blood możecie zobaczyć tutaj.

  1. Oficjalna strona Atari
  2. Oficjalna strona Nightdive Studios