Na Steamie przeceniono grę Death Stranding o 75%. To największa obniżka ceny tego tytułu, jaką zorganizowano w tym serwisie.
W serwisie Steam zorganizowano atrakcyjną promocję obejmującą Death Stranding, czyli grę Hideo Kojimy, która trafiła na PC w zeszłym roku. W ramach tej oferty cena tytułu została obniżona o 75%. Produkcję można obecnie kupić za 74,97 złotych.
Pecetowa wersja Death Stranding nigdy nie była tak tania – przynajmniej na Steamie, bo w serwisie Epic Games Store można było nabyć ją za mniejszą kwotę z użyciem kuponu. Jeśli chcecie skorzystać z okazji, to doradzamy pośpiech, gdyż promocja dobiegnie końca jutro o 9:00 czasu polskiego.
Jeśli skorzystacie z okazji, a po uruchomieniu Death Stranding poczujecie się zagubieni, to polecamy nasz poradnik, który pomoże Wam rozpocząć przygody w zakręconym, postapokaliptycznym świecie Kojimy:
Wersja gry sprzedawana na Steamie ma dołączony cyfrowy artbook, zawierający grafiki koncepcyjne z procesu produkcji.
Przypomnijmy, że Death Stranding zadebiutowało w listopadzie 2019 roku jako tytuł ekskluzywny dla PlayStation 4. Dziewięć miesięcy później produkcja trafiła na PC, z kolei we wrześniu tego roku na PlayStation 5 ukazała się rozszerzona i ulepszona wersja projektu zatytułowana Death Stranding: Director's Cut.
Niestety nie wiemy, czy nowości z Director's Cut kiedykolwiek trafią na pecety. Możliwe, że podobnie jak w przypadku podstawowej wersji, jest to jedynie czasowy exclusive dla konsoli Sony. W takim wypadku zapowiedzi wydania PC możemy się spodziewać w przyszłym roku. Są powody, aby sądzić, że tak się stanie. Jakiś czas temu wyciekła lista nadchodzących gier, które trafią do usługi GeForce Now. Uwzględniała ona wiele niezapowiedzianych wersji pecetowych rozmaitych produkcji, w tym właśnie Death Stranding: Director's Cut.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
12

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.