Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 sierpnia 2023, 21:07

Data debiutu Nightingale - survivalu, w którym Skłodowska-Curie walczy z mitycznymi stworami

Po blisko dwóch latach od zapowiedzi gra Nightingale, czyli survival kanadyjskiego studia Inflexion Games, doczekała się daty debiutu we wczesnym dostępie. Tytuł otrzymał też klimatyczny zwiastun.

Źródło fot. Inflexion Games
i

Kanadyjskie studio Inflexion Games podczas pokazu gamescom Opening Night Live ujawniło datę premiery swojego debiutanckiego tytułu – gry survivalowej pod tytułem Nightingale.

Produkcja trafi do wczesnego dostępu na Steamie 22 lutego przyszłego roku, w cenie ok. 120 zł (29,99 dolara).

Najnowszy trailer ukazuje nam zróżnicowaną faunę i florę świata gry, elementy walki, budowania, wydobywania surowców, personalizacji postaci oraz karcianej mechaniki otwierania portali.

Precyzyjna data wydania jest niewątpliwie pozytywną informacją dla graczy śledzących projekt, którego premiera została już dwukrotnie opóźniona, m.in. ze względu na zmianę silnika gry na Unreal Engine 5. Efekty tej decyzji są jednak widoczne w nowym zwiastunie, co potwierdza wpis twórców:

Po latach oddanej pracy naszego zespołu z radością ogłaszamy, że Nightingale wejdzie do wczesnego dostępu 22 lutego 2024 r. To data o kilka miesięcy późniejsza, niż wcześniej ogłaszaliśmy, jednak jako studio przywiązujemy dużą wagę do jakości i bardzo poważnie podchodzimy do zadowolenia graczy.

Chcemy mieć pewność, że gra spełni oczekiwania naszej społeczności, która odegrała kluczową rolę w dotychczasowym jej rozwoju. Staramy się, aby Nightingale nie tylko spełniło naszą wizję, ale także stało się dla naszych graczy ulubionym miejscem do eksplorowania i odkrywania z przyjaciółmi przez wiele lat.

Dokładną analizę elementów zaprezentowanych na gamescomie znajdziecie w najnowszej notatce studia na Steamie.

  1. Oficjalna strona internetowa gry

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej