Phantom Liberty sprawia, że Adam Smasher w końcu budzi respekt. Finałowa walka przeszła zmiany

Aktualizacja 2.0 do Cyberpunka 2077 to nie tylko dodatek Phantom Liberty. Wiele aspektów całości gry zostało poprawionych – w tym finałowa walka z Adamem Smasherem, która zdaniem niektórych, do tej pory była zbyt łatwa.

cooldown.pl

Michał Ciężadlik

2
Phantom Liberty sprawia, że Adam Smasher w końcu budzi respekt. Finałowa walka przeszła zmiany, źródło grafiki: CDPR.
Phantom Liberty sprawia, że Adam Smasher w końcu budzi respekt. Finałowa walka przeszła zmiany Źródło: CDPR.

Już można odliczać godziny zamiast dni do aktualizacji 2.0 w Cyberpunku 2077. Potężny patch poprzedzający premierę dodatku Phantom Liberty zmieni masę aspektów w RPG-u autorstwa CD Projekt RED, wliczając w to przebudowany system policji, rozwój postaci, usprawnienia w walce i wiele, wiele innych.

W sieci pojawiają się już pierwsze recenzje dodatku wraz z wersją 2.0 podstawki i wrażenia recenzentów są na ogół pozytywne – tak CP2077 powinien wyglądać na premierę.

Adam Smasher niczym w Edgerunners

Wśród wyraźnych zmian względem poprzednich wersji Cyberpunka gracze zauważyli jedną ciekawostkę. W recenzji Phantom Liberty autorstwa Sama Brama sporo czasu poświęcono usprawnieniom podstawki. Jako jeden z przykładów na to, że gra jest teraz trudniejsza, (dzięki czemu nowe perki mają uzasadnienie) podano walkę z Adamem Smasherem, który jest najtrudniejszym bossem w CP2077.

Walka ma być teraz dłuższa i trudniejsza, a przez to bardziej satysfakcjonująca (ten fragment pojawia się w 17 minucie 30 sekundzie):

Część fanów produkcji i jego lore z pewnością przyjmie tę zmianę z pozytywnym nastawieniem, jako że Smasher w uniwersum CP2077 przedstawiany jest jako przerażająca bestia, której nie sposób zabić; w grze jednak zdaniem wielu walka z cyborgiem nie stanowiła aż takiego wyzwania, na jakie się zanosiło.

O tym jak zmieniła się walka z Adamem Smasherem i innymi bossami przekonamy się już jutro po południu, kiedy aktualizacja 2.0 do Cyberpunka 2077 w końcu wejdzie w życie.

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

PC PlayStation Xbox Nintendo
Data wydania: 10 grudnia 2020
Cyberpunk 2077 - Encyklopedia Gier
8.2

GRYOnline

7.6

Gracze

8.6

Steam

7.6

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

32

Michał Ciężadlik

Autor: Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

Nie wszystkim się to spodoba, ale DLSS i FSR to przyszłość branży, według Nvidii

Następny
Nie wszystkim się to spodoba, ale DLSS i FSR to przyszłość branży, według Nvidii

Sprawdziliśmy, jak Układ Słoneczny w Starfieldzie ma się do rzeczywistości i jest dość średnio

Poprzedni
Sprawdziliśmy, jak Układ Słoneczny w Starfieldzie ma się do rzeczywistości i jest dość średnio

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl