Czy sequel Cyberpunka 2077 potrzebuje systemu rodem z Fallouta? Fani zastanawiają się jak zwiększyć RPG-owość gry
Dyskusje o sequelu Cyberpunka nabierają tempa. Fani zastanawiają się, czy Orion potrzebuje systemu moralności rodem z Fallouta.

O sequelu Cyberpunka robi się coraz głośniej – nie tylko przez aktywność w social mediach i drugi sezon Edgerunners, ale także dzięki dyskusjom wśród graczy. Fani rozpoczęli dyskusję na temat tego, czy w Orionie powinna pojawić się mechanika moralności. Propozycje były bardzo ciekawe.
Moralność z Fallouta w Night City?
Wszystko rozpoczęło się za sprawą ankiety na YouTube, którą stworzył mały twórca DefaultDanielS, w której zapytał, czy w Cyberpunku 2 znajdzie się miejsca dla systemu moralności, który wpływałby na lore lub gameplay produkcji. Zdania są podzielone, bo aż 37% procent z 23 tysięcy odpowiadających jest przeciwko, a 21% nie jest pewna swojego stanowiska.
Moralność jako system w grach możecie znaleźć w takich tytułach jak np. Red Dead Redemption, inFamous: Second Son czy oczywiście serii Fallout. To właśnie model, który ostatni raz widzieliśmy w New Vegas pasowałby zdaniem graczy najlepiej do nadchodzącej produkcji CD Projekt RED.
Fallout’owa karma to system, gdzie zaczynamy z zerem na koncie. Jest ona powiązana z naszymi wyborami i działaniami. Zależnie od dobrego czy złego czynu, mieszkańcy pustkowi będą zachowywać się względem gracza inaczej, co pozwala na odblokowanie różnych opcji dialogowych i nie tylko.
Co sądzą na ten temat użytkownicy Reddita, jak i gracze, którzy natrafili na ankietę Daniela na YouTube?
Nie jako miernik moralności w tradycyjnym sensie, ale dynamiczny miernik reputacji, który ocenia, jak wykonujesz swoje zadania. Ludzie powinni reagować w różny sposób.
- MrAllen-cc6jh
Produkcja Cyberpunk Orion potrwa pewnie jeszcze przez dłuższy czas, a w jej czasie może pojawić się jeszcze wiele spekulacji w temacie implementacji rozmaitych mechanik. Która z nich powinna zostać dodana do nadchodzącego tytułu od CD Projekt RED?