Cyberpunk 2077 na 37-minutowym nagraniu z konsoli Nintendo Switch 2. Na tym materiale gra działa znacznie płynniej
Już 5 czerwca Cyberpunk 2077 zadebiutuje na nowej konsoli Nintendo - na Switchu 2. Do tego czasu możemy oglądać różne nagrania z przygód V na platformie Japończyków. Najnowszy materiał ma 37 minut.

Do sieci trafił nowy, 37-minutowy materiał wideo z gry Cyberpunk 2077, zarejestrowany na konsoli Nintendo Switch 2. Na nagraniu możemy zaobserwować różne fragmenty rozgrywki: od jazdy po ulicach Night City przez walkę po sceny z przerywników filmowych.
To o tyle istotne, że pierwsze relacje z zamkniętych pokazów gry na Switch 2 sugerowały pewne problemy z wydajnością. Testerzy wskazywali, jak trudne było utrzymanie stałej liczby klatek na sekundę. Stawiało to pod znakiem zapytania realizację obietnic, przedstawionych przed miesiącem przez Tima Greena ze studia CD Projekt Red.
Najnowszy materiał wideo zdaje się jednak pokazywać, że wiele z tych początkowych bolączek zostało zażegnanych. Rozgrywka na zaprezentowanych fragmentach na ogół utrzymuje stabilne 30 klatek na sekundę. Jednym z czynników wpływających na taką poprawę może być wykorzystanie technologii DLSS (Deep Learning Super Sampling) od Nvidii. Umożliwia ona renderowanie gry w niższej rozdzielczości, a następnie skalowanie obrazu do wyższej, co pozwala uzyskać lepszą jakość przy mniejszym obciążeniu mocy obliczeniowej konsoli.
Cyberpunk 2077 trafi na Nintendo Switch 2 w dniu premiery konsoli: 5 czerwca.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Qverty Legend

Wygląda nieco lepiej niż na Steam Deck
Nieco xDDDDDDDDDD
zanonimizowany1404488 Pretorianin
Nie daliby rady raczej, bo różnica sprzętowa na to nie pozwala. Procesor opracowany przez zielonych specjalnie dla Switcha 2 jest konstrukcją dużo nowszą i bardziej wydajną. Konsola korzysta z szybszej pamięci itd. No i dzięki DLSS mogą renderować obraz w niższej rozdzielczości, co w handheldzie na pewno nie będzie rzucać się tak w oczy. Gdzieś czytałem, że tam stosują podwójne skalowanie - z DLSS w górę i w dół z DSR.
LokalnyRzezimieszek Generał
Czym tu się jarać? Gra renderuje się w 540p, potem DLSS robi uspcale do 720p, oraz czasem 1080p.
Podczas jazdy autem wszystko się doczytuje, pełno motion blura, sam obraz nie jest ostry.
Wygląda nieco lepiej niż na Steam Deck, ale nie powala jak niektórzy próbują wmówić innym i kręcić propagandę Nintento i ich fanbojów
robertoV Generał
Czyli dałoby się zoptymalizować grę pod ps4 tylko devsi byli po prostu za głupi by to zrobić. Ale wydać i skasować graczy to już potrafili być mądrzy, a tyle potencjalnych klientów im uciekło to aż dziw bierze, że jednak nie pocisneli tego.