Zorganizowana w serwisie Kickstarter zbiórka na grę Cyanide & Happiness Adventure Game przekroczyła cel minimalny. Zgodnie z tytułem, będzie to przygodówka stanowiąca adaptację popularnego sieciowego komiksu, słynącego z czarnego humoru.
Popularny sieciowy komiks Cyanide & Happiness doczeka się interaktywnej adaptacji. Pięć dni temu jego twórcy uruchomili zbiórkę w serwisie Kickstarter, której celem jest zgromadzenie środków na opracowanie przygodówki zatytułowanej po prostu Cyanide & Happiness Adventure Game. Autorom już udało się przekroczyć cel minimalny, ustalony na poziomie 300 tysięcy dolarów. W chwili pisania tej wiadomości licznik na stronie pokazuje kwotę 325 tysięcy, a do końca zbiórki pozostało 25 dni.
Projekt ma zostać wydany w modelu epizodycznym i premiera pierwszego odcinka zaplanowana została na końcówkę przyszłego roku. Obecnie zapowiedziano wyłącznie wersję pecetową, ale twórcy chcą przenieść produkcję także na inne platformy w postaci tabletów oraz konsol Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch, pod warunkiem, że uda im się zebrać środki na te konwersje.

Gra opowie historię chłopca imieniem Cooper „Coop” McCarthy, który spróbuje przetrwać do ostatniego dnia szkoły, pomimo faktu, że otaczający go świat powoli stacza się w stronę apokalipsy. W osiągnięciu tego celu pomogą mu pragnąca zostać dziennikarką Sawyer Allen oraz Hugo „Chowder" Malone – mężczyzna słynący z zamiłowania do mieczy i komentowania filmików na YouTube.
Scenariusz gry pozostanie wierny stylowi komiksowego pierwowzoru. Całość będzie więc komedią i możemy spodziewać się mocno czarnego humoru oraz żartów, które nie uznają niczego za świętość. Natomiast pod względem mechanizmów rozgrywki otrzymamy klasyczną przygodówkę z interfejsem point-n-click, w której zabawa polegać ma na eksploracji, prowadzeniu rozmów, gromadzeniu przedmiotów i rozwiązywaniu zagadek. Autorzy jako główne źródło inspiracji podają klasyki studia LucasArts, w tym zwłaszcza Grim Fandango oraz serię Monkey Island.
Więcej:Star Wars: Galactic Racer to gra wyścigowa w realiach Gwiezdnych wojen od współtwórców Burnouta
Steam
17

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.