Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 sierpnia 2022, 12:33

Cult of the Lamb - jak odblokować zwierzęta?

Z tej wiadomości dowiecie się jak odblokować kolejne zwierzaki w Cult of the Lamb.

Cult of the Lamb to roguelike, w którym wcielamy się baranka dowodzącego kultem. Z czasem pozyskuje on nowych wyznawców. W tej wiadomości znajdziecie informacje o tym jak odblokować wszystkie zwierzaki.

Łącznie produkcja oferuje szereg różnych zwierząt do odblokowania. Większość z nich zdobędziesz eksplorując kolejne lochy w każdym z czterech dostępnych regionów. Znaleźć je możesz przeszukując skrzynie, które napotkacie podczas eksploracji świata. Szansa na ich zdobycie jest jednak kompletnie losowa. Istnieje również możliwość zakupu postaci od sprzedawców napotkanych w lochach. Jedyne co musicie zrobić to odszukać handlarza.

W następujących lokacjach możecie odblokować takich wyznawców jak:

  1. Darkwood – Cow, Horse, Rabbit i Hedgehog;
  2. Anura – Bison, Giraffe, Coyote i Capybara;
  3. Anchordeep – Elephant, Alligator i Hippo;
  4. Silk Cradle – Bear.

Dodatkowo w każdym ze światów napotkacie na minibossów. Ich pokonanie również sprawi, że otrzymacie kolejnego kultystę.

Warto mieć również na uwadze, że w każdej z krain dostępnych w grze, znajduje się specjalna kapliczka, w której możecie zakupić kolejnych wyznawców. Są to:

  1. Pilgrim's Passage w Darkwood
  2. Spore Grotto w Anura
  3. Smuggler's Sanctuary w Anchordeep
  4. Midas's Cave w Silk Cradle

Cult of the Lamb pozwala również pozyskiwać nowych wyznawców, poprzez wykonywanie zadań zlecanych przez zwerbowanych już kultystów.

Należy mieć jednak na uwadze, że nie wszystkie zwierzaki da się odblokować wspomnianymi powyżej sposobami. Część z nich wymaga wykonania ściśle określonych czynności. Są to:

  1. Szczur – najprostszy do zdobycia. Po kilkukrotnym wejściu do Darkwood, Wasz mentor Ratau poprosi o spotkanie w The Lonely Shack. Wyznawcę znajdziesz w okolicy stosu drewna na opał.
  2. Ryby – aby je odblokować należy przynieść kałamarnicę, ośmiornicę, homara i kraba rybakowi w Pilgrim’s Passage.
  3. Axolotl – aby odblokować tego wyznawcę należy naprawić latarnię morską w Pilgrim's Passage.
  4. Wolf – da się go odblokować po wykonaniu szeregu zadań dla Wilka znajdującego się w nocy w Pilgrim's Passage. Odnajdziecie go, jeśli zlokalizujesz zielony półksiężyc.
  5. Star – w Silk Cradle możecie znaleźć znak prowadzący do Midas's Cave. W stosach znajdującego się tam złota znajdziecie wyznawcę.
  6. Snail w każdym z pięciu lokacji, do których możesz się teleportować znajduje się mały ołtarzyk z podobizną ślimaka. Aby odblokować wyznawcę należy wejść w interakcję z każdą z nich.
  7. Mad Monster – aby odblokować tego wyznawcę musicie odnaleźć kupca o imieniu Rakshasa. Towarzyszy mu ogromny ślimak, którego można uderzyć. Jeśli zrobisz to wystarczająco dużo razy to zainicjuje się walka. Jeśli ją wygrasz, to otrzymasz stworzenie.
  8. Poop – odblokowanie tego wyznawcy nastąpi gdy stworzycie odpowiednią ilość Bowls of Poop.

Oprócz tego do Cult of the Lamb można dokupić również DLC Cultist Pack, które dodaje 5 dodatkowych skórek dla wyznawców – w tym Cthulhu.

Cult of the Lamb  - jak odblokować zwierzęta? - ilustracja #1

Agnieszka Adamus

Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

więcej