Crysis 3 zadebiutuje 21 lutego – Albert Hughes stworzy filmy promujące grę

Koncern Electronic Arts poinformował, że gra Crysis 3 ukaże się 21 lutego 2013 roku. Dla osób z pre-orderami przewidziano specjalne bonusy. Z kolei 12 grudnia pojawi się pierwszy z krótkometrażowych filmów promujących tytuł studia Crytek – za ich realizację odpowiada Albert Hughes, reżyser Księgi ocalenia oraz Z piekła rodem.

Szymon Liebert

Crysis 3 wyjdzie 21 lutego 2013 roku.

Crysis 3
  • Gatunek: FPS;
  • Data premiery: 21 lutego 2013 roku;
  • Platformy: PC, X360, PS3;
  • Producent: Crytek;
  • Wydawca PL: Electronic Arts Polska.

Firma Electronic Arts potwierdziła datę premiery Crysis 3 i ogłosiła współpracę z Albertem Hughesem, reżyserem filmów Księga ocalenia i Z piekła rodem. Produkcja studia Crytek trafi do sprzedaży 21 lutego 2013 roku na pecetach i konsolach. Wydawca ma też niespodziankę dla osób rozważających zakup. Cztery tysiące klientów, które złożą zamówienie przedpremierowe, otrzyma specjalne metalowe pudełko. Zamawiając grę wcześniej można też liczyć na inne dodatki, w tym pełną wersję pierwszej części Crysis.

Zamówienia przedpremierowe

Pełna oferta dotycząca Crysis 3 została opisana na stronie firmy Electronic Arts. Zamawiając grę już teraz otrzymamy cyfrową wersję pierwszej części serii po polsku na PC, PlayStation 3 lub Xboksie 360 (będzie można pobrać ją w dniu premiery Crysis 3). Do tego należy dodać tzw. „pakiet awanturnika”, odblokowujący dostęp do pistoletu maszynowego Kocur, wzoru kamuflażu dla tej broni oraz dwóch dodatkowych nieśmiertelników – oczywiście w trybie multiplayer.

Specjalne wydanie Hunter Edition, pokazane w tym zwiastunie, gwarantuje też dostęp do łuku Drapieżca, który pomoże w eliminowaniu wrogów z ukrycia, specjalnej amunicji do oznaczania oponentów i dodatkowego modułu nanokombinezonu (wygłuszającego odgłosy poruszania się). Posiadacze tej wersji rozpoczną grę od 5 poziomu doświadczenia i otrzymają 3 nieśmiertelniki. Wszystkie wymienione atrakcje dotyczą trybu wieloosobowego.

Zwiastun 7 cudów

Wczoraj wydawca gry Crysis 3 poinformował również o współpracy z Albertem Hughesem, reżyserem Księgi ocalenia i Z piekła rodem. Został on poproszony o stworzenie serii filmów prezentujących bronie, przeciwników oraz scenerie w prawdziwie hollywoodzkim stylu. Noszą one zbiorczy tytuł 7 cudów Crysis 3, a pierwszy z nich – Piekielne miasto – pojawi się 12 grudnia.

Hughes z entuzjazmem podjął się wyzwania:

Kiedy EA i Crytek zaproponowały mi stworzenie serii filmów 7 cudów Crysis 3, zaciekawił mnie pomysł zrealizowania historii fabularnej z wykorzystaniem obrazów generowanych komputerowo. […] Technologia CryEngine firmy Crytek pozwoliła mi na wykorzystanie zupełnie nowych metod opowiadania historii.

Na potrzeby serii Hughes opracował scenariusz poszczególnych odcinków, rozrysował kadry i nadzorował tworzenie scenografii. Zwiastun serii możecie zobaczyć poniżej.

W Crysis 3 studio Crytek po raz kolejny pokaże światu swój styl strzelanek pierwszoosobowych. Deweloper znany z tworzenia zaawansowanych silników od zawsze stawia na dawanie graczom pewnej swobody działania i ciekawych narzędzi do walki z wrogami. Chodzi naturalnie o zaawansowany technologicznie nanokombinezon, dający posiadaczowi ponadludzkie zdolności. Crysis 3 wyjdzie 21 lutego 2013 roku na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360.

  1. Oficjalna strona gry Crysis 3
Crysis 3

Crysis 3

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 19 lutego 2013

Informacje o Grze
7.4

GRYOnline

7.9

Gracze

8.5

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-12-07
12:27

Econochrist Senator

Snack3rS7 tak, ja osobiście uważam, że wymagania Crysis 2 są niższe niż Crysis. Proste.
Mnie tam sama grafika dynda. Dla mnie najważniejsze jest żeby gra wyglądała ładnie i DZIAŁAŁA PŁYNNIE.
Co z tego, że w Crysis miałeś otwarte mapy jak miałeś praktycznie jedną drogę do wykonania zadania?
Co mi po tych hektarach terenu do przemierzenia jak nie mam tam co robić? Bezsensowne.
A powiedz mi jaki był sens wrzucenia do Crysis 2 pojazdów kiedy nie było tyle pustego miejsca?
Tam te pojazdy miały sens bo obszar na którym się poruszaliśmy między zadaniami był ogromny.

Dlatego mnie się podoba droga którą obrał Crytek. Ta gra się nie nadaje na sandboxa.
Z resztą Crysis nim nawet nigdy nie był a tylko ZAWIERAŁ ELEMENTY gry-piaskownicy.

Komentarz: Econochrist
2012-12-07
13:33

zanonimizowany845313 Konsul

@Econochrist Jedną drogę? Żarty sobie robisz? Na pewno grałeś w Crysisa? To w Crysis 2 masz jedną drogę...Mogłeś grać w tą grę na wiele sposobów. Mogłeś grać w trybie pancerza i jak rambo wchodzić do wioski i strzelać mogłeś być niewidzialny, mogłeś grać taktycznie zwalając drzewo na drogę aby zamknąć trasę dla koreańczyków, mogłeś być snajperem, ta gra oferowała ogromne możliwości w zakresie swobody prowadzenia rozgrywki. W jaki sposób wymagania Crysisa 2 są mniejsze od Crysisa, skoro są większe, chociażby ze względu na DX11? W Crysis 2 było kilka pojazdów, ale faktycznie mapy na to nie pozwalały, osadzenie gry w Nowym Jorku to największy błąd jaki można było zrobić, dla autorów oczywiście to dobrze bo się nie napracują z fizyką której nie ma, interakcji z obiektami także nie ma, dobrze że jeszcze chociaż można rzucać obcymi...


Dlatego mnie się podoba droga którą obrał Crytek. Ta gra się nie nadaje na sandboxa.

Powiedział co wiedział. Crysis jak żadna inna gra nadaje się na sandboxa, co udowodnił Crysis i Crysis Warhead, każda gra jest lepsza jeśli jest sandboxem

@elano1993 Po prostu nie chciało im się pisać trzech wersji kodu, no i może dostaną większe uposażenie od NVIDII za to że zmuszają graczy do zakupu nowych kart graficznych, które do szczęścia absolutnie nie są im potrzebne

Komentarz: zanonimizowany845313
2012-12-07
14:24

elano1993 Pretorianin

No chyba z tą NVIDIĄ to coś jest, bo jak rozdawali klucze do alphy na MP to też było to na stronce NVIDII

Komentarz: elano1993
2012-12-07
14:51

zanonimizowany845313 Konsul

@elano1993 Ciekawe czy mapy z Crysis 3 będzie można odtworzyć w CryEngine 3, bo jeśli tak to DX11 nie będzie wymagany i jest to zrobione celowo, co to za problem wyłączyć teselację? Czy przez to gra będzie jakoś źle wyglądała? Raczej nie. Trawa na pewno będzie się poruszać i inne głupoty...Jakby Ci gracze w ogóle wiedzieli że pomiędzy DX9 a DX11 nie ma żadnych widocznych różnic i że równie dobrze mogliby mieć taką samą grafikę na DX9 no może DX10, to by się złapali za głowę, DirectX liczy się tylko dla programistów, to oni mają dzięki niemu łatwiej, graficznie DX11 nie różni się niemal wcale od DX9.0c...Rozumiem rezygnację z powodu DX9 bo jest jednak przestarzały ale tylko DX11?

Komentarz: zanonimizowany845313
2012-12-07
16:27

Econochrist Senator

Rzeczywiście Snack3rS7 takie taktyczne manewry jakie Ty podałeś są bardzo przydatne przy tak głupiej AI jaka była w Crysis.

"każda gra jest lepsza jeśli jest sandboxem".
Uff . . całe szczęście, że to tylko Twoje prywatne zdanie z którym nie każdy się zgodzi.

Komentarz: Econochrist

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl