Crash Bandicoot w reklamie, która Was zażenuje lub rozbawi do łez

Crash Bandicoot 4: It's About Time doczekał się w Japonii dość specyficznej reklamy. W materiale widzimy osobę przebraną za tytułowego bohatera, tańczącego wraz z 3-osobową rodziną w rytm dość charakterystycznej muzyki.

Agnieszka Adamus

Crash Bandicoot w reklamie, która Was zażenuje lub rozbawi do łez.
Crash Bandicoot w reklamie, która Was zażenuje lub rozbawi do łez.
Crash Bandicoot w reklamie, która Was zażenuje lub rozbawi do łez - ilustracja #1
Premiera Crash Bandicoot 4 zbliża się nieubłaganie.

Kampania promocyjna Activision trwa w najlepsze, a do sieci trafiają kolejne materiały związane z Crash Bandicoot 4: It's About Time, czyli kolejną częścią popularnego cyklu trójwymiarowych platformówek. Na szczególną uwagę zasługuje opublikowana wczoraj w serwisie YouTube aktorska reklama przeznaczona na rynek japoński. Widzimy w niej osobę przebraną za tytułowego bohatera, która między innymi tańczy w towarzystwie 3-osobowej rodziny tańczy w najróżniejszych miejscach – od domu, przez las, po centrum miasta. Całość trwa niecałe 3 minuty i okraszona jest mocno zapadającą w pamięć melodią. Materiał zamyka krótki fragment gameplayu. Film ten możecie obejrzeć poniżej.

Crash Bandicoot 4: It's About Time zadebiutuje 2 października na konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Tytuł otrzyma polską wersję kinową (z napisami). Dodatkowo każdy, kto złożył pre-order, będzie miał okazję zagrać w demo, które zostanie udostępnione 16 września.

  1. Crash Bandicoot 4: It's About Time – oficjalna strona
Crash Bandicoot 4: It's About Time

Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas

Crash Bandicoot 4: It's About Time

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 2 października 2020

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

7.7

Gracze

8.7

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

20

Agnieszka Adamus

Autor: Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe
2020-09-14
20:20

A.l.e.X Legend

A.l.e.X
😂

w Japonii wszystko szare i ponure a ludzie zapracowani i zmęczeni ale jak puszczają im hamulce to ja ... ...

Komentarz: A.l.e.X
2020-09-14
22:00

seraf5 Pretorianin

seraf5

Ta stara reklama bawi mnie swoją kuriozalnością, a powstanie tej nowej to czysty hołd. Jak dla mnie super sprawa.

Komentarz: seraf5
2020-09-14
22:16

WolfDale Legend

WolfDale

Bawią mnie niektóre powyższe komentarze, weźcie naprawdę wyjmijcie te kije z tyłków. Przede wszystkim Japonia rządzi się innymi prawami i u nich to normalka, zresztą już ktoś przytoczył reklamę Crasha z PSone. A po drugie wolałbym oglądać same takie reklamy zamiast środków na hemoroidy, sraczki, suchość pochwy, pryszcze, afty, prostatę czy aby kijek dzielnie stał przez dwie godziny kończąc na wypadających zębach, nietrzymaniu moczu czy buchające radością kobiety na widok nowych podpasek...

Komentarz: WolfDale
2020-09-15
06:40

zanonimizowany780879 Centurion

Japończycy są specyficzni jeśli chodzi o ekspresje w reklamach nie ma się czym przejmować.

Komentarz: zanonimizowany780879
2020-09-15
08:27

Takle Legionista

👎

Ale ogólnie to reklama średnia. Zbyt głupkowata i cring'owa. Cieszę się że u nas nikt takiego czegoś by nie puścił.

Komentarz: Takle

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl