Crash Bandicoot 4: It's About Time doczekał się w Japonii dość specyficznej reklamy. W materiale widzimy osobę przebraną za tytułowego bohatera, tańczącego wraz z 3-osobową rodziną w rytm dość charakterystycznej muzyki.

Kampania promocyjna Activision trwa w najlepsze, a do sieci trafiają kolejne materiały związane z Crash Bandicoot 4: It's About Time, czyli kolejną częścią popularnego cyklu trójwymiarowych platformówek. Na szczególną uwagę zasługuje opublikowana wczoraj w serwisie YouTube aktorska reklama przeznaczona na rynek japoński. Widzimy w niej osobę przebraną za tytułowego bohatera, która między innymi tańczy w towarzystwie 3-osobowej rodziny tańczy w najróżniejszych miejscach – od domu, przez las, po centrum miasta. Całość trwa niecałe 3 minuty i okraszona jest mocno zapadającą w pamięć melodią. Materiał zamyka krótki fragment gameplayu. Film ten możecie obejrzeć poniżej.
Crash Bandicoot 4: It's About Time zadebiutuje 2 października na konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Tytuł otrzyma polską wersję kinową (z napisami). Dodatkowo każdy, kto złożył pre-order, będzie miał okazję zagrać w demo, które zostanie udostępnione 16 września.
GRYOnline
Gracze
Steam
20

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.