Crash Bandicoot w reklamie, która Was zażenuje lub rozbawi do łez
Crash Bandicoot 4: It's About Time doczekał się w Japonii dość specyficznej reklamy. W materiale widzimy osobę przebraną za tytułowego bohatera, tańczącego wraz z 3-osobową rodziną w rytm dość charakterystycznej muzyki.


Kampania promocyjna Activision trwa w najlepsze, a do sieci trafiają kolejne materiały związane z Crash Bandicoot 4: It's About Time, czyli kolejną częścią popularnego cyklu trójwymiarowych platformówek. Na szczególną uwagę zasługuje opublikowana wczoraj w serwisie YouTube aktorska reklama przeznaczona na rynek japoński. Widzimy w niej osobę przebraną za tytułowego bohatera, która między innymi tańczy w towarzystwie 3-osobowej rodziny tańczy w najróżniejszych miejscach – od domu, przez las, po centrum miasta. Całość trwa niecałe 3 minuty i okraszona jest mocno zapadającą w pamięć melodią. Materiał zamyka krótki fragment gameplayu. Film ten możecie obejrzeć poniżej.
Crash Bandicoot 4: It's About Time zadebiutuje 2 października na konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Tytuł otrzyma polską wersję kinową (z napisami). Dodatkowo każdy, kto złożył pre-order, będzie miał okazję zagrać w demo, które zostanie udostępnione 16 września.

Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas
Crash Bandicoot 4: It's About Time
Data wydania: 2 października 2020
GRYOnline
Gracze
Steam
- Activision
- Toys for Bob
- ciekawostki growe
- Crash Bandicoot (marka)
- reklamy
- platformówki 3D
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

w Japonii wszystko szare i ponure a ludzie zapracowani i zmęczeni ale jak puszczają im hamulce to ja ... ...
seraf5 Pretorianin

Ta stara reklama bawi mnie swoją kuriozalnością, a powstanie tej nowej to czysty hołd. Jak dla mnie super sprawa.
WolfDale Legend

Bawią mnie niektóre powyższe komentarze, weźcie naprawdę wyjmijcie te kije z tyłków. Przede wszystkim Japonia rządzi się innymi prawami i u nich to normalka, zresztą już ktoś przytoczył reklamę Crasha z PSone. A po drugie wolałbym oglądać same takie reklamy zamiast środków na hemoroidy, sraczki, suchość pochwy, pryszcze, afty, prostatę czy aby kijek dzielnie stał przez dwie godziny kończąc na wypadających zębach, nietrzymaniu moczu czy buchające radością kobiety na widok nowych podpasek...
zanonimizowany780879 Centurion
Japończycy są specyficzni jeśli chodzi o ekspresje w reklamach nie ma się czym przejmować.
Takle Legionista
Ale ogólnie to reklama średnia. Zbyt głupkowata i cring'owa. Cieszę się że u nas nikt takiego czegoś by nie puścił.