Conquest 2: Vyrium Uprising - sequel kosmicznego RTS-a sprzed lat pojawił się na Kickstarterze

W serwisie Kickstarter wystartowała kolejna zbiórka pieniędzy. Tym razem możemy sfinansować produkcję gry strategicznej Conquest 2: Vyrium Uprising. Jest to kontynuacja tytułu wydanego w 2001 roku, nad którą pracuje studio PeeZocker.

Marcin Skierski

3

Studio PeeZocker uruchomiło kolejną akcję w serwisie Kickstarter. Tym razem możemy przyczynić się do sfinansownia gry strategicznej Conquest 2: Vyrium Uprising – kontynuacji wydanej w 2001 roku produkcji Conquest: Wojny Pogranicza.

Twórcy opracowali do tej pory 50% dzieła i potrzebują 675 tysięcy dolarów na dokończenie prac. Jest to spora suma biorąc pod uwagę fakt, że do tej pory zebrano niecałe 10 tysięcy dolarów, a do końca akcji pozostało 21 dni. W przypadku osiągnięcia wyznaczonego limitu, tytuł trafi na rynek w wersji na PC. Nie ustalono jeszcze ewentualnej daty premiery.

Conquest 2: Vyrium Uprising jest kosmiczną grą reprezentującą gatunek RTS, w której wybudujemy własną bazę złożoną z licznych fabryk i ośrodków badawczych. W walce z przeciwnikami będziemy dowodzić armadą różnego rodzaju statków kosmicznych, charakteryzujących się odmiennymi atrybutami.

Rozgrywka w głównej mierze polegać będzie na zarządzaniu surowcami, ulepszaniu floty, a także walce o powiększenie własnego terytorium. Pokierujemy oddziałami jednej z czterech ras, które do tej pory nie zostały jednak ujawnione. Deweloper pracuje jeszcze nad zbalansowaniem poszczególnych stron konfliktu, opracowaniem kampanii i zaprojektowaniem intuicyjnego interfejsu.

Studio PeeZocker zapowiada, że jeśli uda się zgromadzić dużo więcej pieniędzy od wyznaczonych 675 tysięcy dolarów, w pozytywny sposób odbije się to na zawartości gry. Dostaniemy wtedy więcej jednostek, budynków i technologii do odblokowania, każda rasa otrzymałaby oddzielną kampanię i pojawiłoby się więcej trybów multiplayer. Za dodatkowe środki stworzona zostałaby również wersja na Maca, a także urządzenia mobilne korzystające z systemów operacyjnych iOS oraz Android.

W skład studia Peezocker wchodzą doświadczeni ludzie pracujący wcześniej nad wieloma produkcjami. Eric Peterson (założyciel zespołu Peezocker) współtworzył pierwszą część Conquest. Nazwa dewelopera wzięła się ze slangu i oznacza kogoś, kto idzie własną drogą. Miejmy zatem nadzieję, że twórcy bez nacisków ze strony wydawcy w przypadku sukcesu akcji stworzą dokładnie taką grę, jaką sobie wymarzyli.

Dynamiczny symulator statku kosmicznego Skyjacker na serwisie Kickstarter

Następny
Dynamiczny symulator statku kosmicznego Skyjacker na serwisie Kickstarter

Firma Activision zapowiedziała grę wyścigową NASCAR The Game: Inside Line

Poprzedni
Firma Activision zapowiedziała grę wyścigową NASCAR The Game: Inside Line

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl