System zniszczeń w Company of Heroes 3 to nowy poziom destrukcji
Twórcy Company of Heroes 3 zaprezentowali światu działanie nowego systemu zniszczeń. Uszkodzenia budynków będą bardzo realistyczne i mogą zagrozić okolicznej piechocie.

- Twórcy Company of Heroes 3 zaprezentowali działanie nowego systemu zniszczeń.
- Budynki w grze będą realistycznie reagować na ostrzał z różnych rodzajów broni.
- Latające w powietrzu cegły i dachówki będą zaś zadawać obrażenia piechocie.
W ostatnim czasie twórcy Company of Heroes 3 dzielą się ze światem coraz większą liczbą materiałów z gry. Niedawno deweloperzy chwalili się chociażby jakością grafiki w nadchodzącej produkcji.
Tym razem zaś postanowili pochwalić się działaniem dopracowanego systemu zniszczeń. Dzięki niemu pole bitwy będzie zmieniało się z każdym wystrzelonym pociskiem.
Zniszczenia na niespotykaną skalę
Powyższy film pozwala nam założyć, że Company of Heroes 3 będzie dysponować jednym z najbardziej realistycznych systemów zniszczeń w grach RTS. Grę porównać można prawdopodobnie jedynie z Iron Harvest, które również mogło pochwalić się osiągnięciami na tym polu.
W CoH3 każdy wybuch lub wystrzał będzie wiązał się ze zmianami na polu walki. W budowlach pojawią się dziury po kulach, małe wyłomy lub olbrzymie luki. Odpowiednio mocny ostrzał będzie zaś wiązać się z wyburzeniem fragmentów budynku lub całego obiektu.
Ponadto nie będzie to zależeć od swoistych „punktów życia” budowli. Konstrukcje na polu walki będą odczuwać ataki w bardziej realistyczny sposób. Zniszczenia dotkną miejsca, w które uderzył pocisk.
Budynki zawalą się zaś dopiero, gdy ich struktura zostanie naruszona w naprawdę dotkliwy sposób. Nawet wtedy będą jednak działać w zróżnicowany sposób, zależny od obszaru zniszczeń. Czasami zapadną się pod siebie, a kiedy indziej osuną na ulicę, pokrywając ją szczątkami.
Ponadto latające wokół dachówki i cegły zagrożą okolicznym żołnierzom. Piechota będzie podatna na spadający z nieba gruz, który może zadać dotkliwe obrażenia, a nawet całkowicie wyeliminować z walki poszczególne oddziały.
Sami będziemy mogli się o tym przekonać po premierze gry, która nastąpi jeszcze w tym roku. CoH3 ukaże się jedynie na PC.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Relic Entertainment
- RTS
- Company of Heroes (seria)
- system zniszczeń
- Find Your Next Game
- PC
Komentarze czytelników
Whisper_of_Ice Senator

CoH 2 było mega, mam nadzieję tylko że w CoH 3 poprawią optymalizację którą nie da się ukryć w CoH 2 nie była najmocniejszą stroną.
tynwar Senator
No po co komu takie coś. Ale można też pluć się o to, że jakaś gra nie ma super mega wypasionej grafiki, że gra powinna mieć jak najlepszą grafikę jak to się tylko da! Nawet można pluć się o jakieś mikroulepszenia graficzne, które rozwalą wydajność, bo w końcu grafika to przecież najważniejszy element gry, no najlepsza część gry! A co tam, raytracing jest super, mimo że potrzebuje osobnych serii kart z osobnymi zasobami specjalnie przeznaczonymi pod obliczanie rt, a nawet czasem potrzebny jest dlss. Co tam, że rt aż tak drastycznie dużo nie daje dla graczy, a co tam fakt, że to bardziej ułatwianie dla deweloperów, które ma im przyśpieszyć i ułatwiać pracę kosztem optymalizacji (zasada stara jak świat: pójście na skróty to pójście na niższą jakość, tego się nie obejdzie. Taka jest automatyka). A co tam fakt, że gry też radziły sobie tez tego i to znacznie lepiej. Chociażby w stareńkim już painkillerze, portalu, half-life 2 itd. gdzie oświetlenie były całkiem wiarygodne i wysokiej jakości, a cieniowanie też było niezłe. Pamiętam, że coś podobnego było w tomb raider anniversary. Niezbyt wiele różniących się od tego całego rt. Może i to nie było dynamiczne i to było statyczne elementy nie jak rt(swoją drogą, śmieszne, że mówi się, jakoby rt był świetny bo jest dynamiczny i jednocześnie coś takiego i tak realnie nie jest wykorzystywane w wielu grach single, gdzie i tak sceny są w dużej części statyczne), ale i tak były bardzo dobre.
trzydziestolatek1990 Pretorianin

Ostatnio coraz rzadziej krytykuję growy świat i w zamian za to staram się dostrzec tyle plusów, na ile pozwala mi racjonalne myślenie. Jednak w tym wypadku ciężko mi odmówić sobie uszczypliwości i o zaletach zaprezentowanych prac na trzyminutowym materiale powiem mało: całkiem dobry tytuł, jak na grę w klimatach wojennych, czuję sentyment.
siwysnk Pretorianin

Dobra destrukcja to jest to czego potrzebują RTS-y, do dziś pamiętam jak świetnie się bawiłem kilkaset godzin w WiC, szkoda, że Ubi porzuciło tą serię
TitoBandito Chorąży

Który odblokujecie w jednym z 500 DLC do tego parcha nazwanego grą.