Studio Treyarch pochwaliło się trybem sieciowym Call of Duty: Black Ops - Cold War. Nowości i tradycyjne elementy w rozgrywce przetestujemy w październiku.

Dziś, na specjalnym streamie studia Treyarch, ujawniono szczegóły na temat trybu multiplayer w nadchodzącym Call of Duty: Black Ops – Cold War. Oprócz informacji na temat nowości w mechanikach rozgrywki, dostępnych trybach i kwestiach technicznych, przedstawiono także harmonogram beta testów zaplanowanych na październik. Podobnie jak w przypadku zeszłorocznego Modern Warfare, odbędą się one w kilku fazach i z pierwszeństwem dla posiadaczy platformy Sony. Szczegółowa rozpiska zamkniętej i otwartej bety prezentuje się następująco:

A sama esencja sieciowych starć w nowym CoD-zie zapewni nam podobną dawkę emocji co zawsze, czyli szybką, dynamiczną rozgrywkę, w której bardziej liczy się refleks niż taktyka. Nowością będzie tryb polegający na eskortowaniu VIP-a. Powróci minimapa i pasek zdrowia nad przeciwnikami, choć jako opcja – będzie można go wyłączyć. Ponownie zobaczymy Theatre Mode do oglądania powtórek, a jedna z największych zmian dotyczy scorestreaków, które teraz nie będą resetowane przez zgon w trakcie walki. Spamowaniu w ten sposób atakami obszarowymi ma zapobiec system cooldownu dla każdego streaka.
Twórcy pochwalili się także integracją CoD: Black Ops – Cold War z darmowym Call of Duty: Warzone. Pomimo zmian i nowości, jakie tam się pojawią po premierze gry, gracze zachowają swój progres oraz wszelkie bronie, operatorów i elementy kosmetyczne, jakie zdobyli do tej pory. Cold War będzie też pierwszą grą cross-genową, umożliwiającą wspólną rozgrywkę pomiędzy aktualną i nadchodzącą generacją konsol. Sieciowe rozgrywki w nowym Call of Duty uzupełni jeszcze tryb Zombie, ale bliższe szczegóły na ten temat zostaną dopiero ujawnione. Przypomnijmy, że premiera gry zaplanowana jest na 13 listopada 2020 roku, czyli zaledwie trzy dni po premierze nowej generacji Xboksów.
Data wydania: 13 listopada 2020
GRYOnline
Gracze
Steam
8

Autor: Dariusz Matusiak
Absolwent Wydziału Nauk Społecznych i Dziennikarstwa. Pisanie o grach rozpoczął w 2013 roku od swojego bloga na gameplay.pl, skąd szybko trafił do działu Recenzji i Publicystki GRYOnline.pl. Czasem pisze też o filmach i technologii. Gracz od czasów świetności Amigi. Od zawsze fan wyścigów, realistycznych symulatorów i strzelanin militarnych oraz gier z wciągającą fabułą lub wyjątkowym stylem artystycznym. W wolnych chwilach uczy latać w symulatorach nowoczesnych myśliwców bojowych na prowadzonej przez siebie stronie Szkoła Latania. Poza tym wielki miłośnik urządzania swojego stanowiska w stylu „minimal desk setup”, sprzętowych nowinek i kotów.