Jutro do rodzimych kin wchodzi 8 premier, z których dwie powinny Was bardzo zainteresować. Na start niespodziewany, uznany i tajemniczy Cloverfield Lane 10, a zaraz obok mamy ekranizację przygód Ratcheta i Clanka.

Wielka filmowa niespodzianka, trzymany w tajemnicy sequel słynnego Cloverfield (Projekt: Monster). Cloverfield Lane 10 kiedyś nie było wcale produkcją z „potwornego” uniwersum, ale J.J. Abrams dostrzegł potencjał w historii o uwięzionej dziewczynie i pomógł wykreować film, który już teraz jest uznany za jedną z najlepszych rozrywkowych propozycji tego roku. I wcale nie przeszkadza tu fakt, że to tak naprawdę nie jest kontynuacja Cloverfield. Wszystko, co musimy wiedzieć to: dziewczyna ma wypadek samochodowy i po wszystkim budzi się w schronie, w którym przebywa dwóch mężczyzn. Dowiaduje się, że świat na zewnątrz został zniszczony, a oni są bezpieczni tylko pod ziemią. Jaka tajemnica chowa się poza ścianami schronienia? Wszystko wskazuje na to, że warto się przekonać o tym w kinie.

Ilu z Was czekało z wytęsknieniem na ekranizację przygód Ratcheta i Clanka, bohaterów słynnej serii platformówek? Patrząc na to, jak pozytywnie wypowiadają się gracze i recenzenci na temat remake'u pierwszej gry z serii, który podbija PlayStation 4, wyobrażam sobie, że trochę Was musi być. W filmie zobaczycie złego Dreka i podległych mu Blargów, na których drodze staną tytułowi śmiałkowie – futrzasty Ratchet i jego metalowy kompan Clank. Czy produkcja jest warta zainteresowania, na razie tego nie wiadomo. Brak pokazów przedpremierowych oraz fakt, że film debiutuje w Polsce tydzień szybciej niż w USA powodują, że to wielka niewiadoma. Skusicie się?
Oprócz tego do kin wchodzą jeszcze:
Zapraszam za tydzień do zapoznania się z kolejnym zestawem najciekawszych filmowych premier. Warto wiedzieć, co grają kina.
Film:Projekt: Monster(Cloverfield)
premiera: 2008akcjathrillersci-fi

Autor: Filip Grabski
Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).