Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 listopada 2018, 10:55

autor: Adrian Werner

Autorzy Rust i Garry's Mod zapowiadają turową strategię Clatter

Zespół Facepunch Studios, mający na koncie takie przeboje jak Rust czy Garry’s Mod, pracuje nad turową strategią Clatter, w której będziemy toczyli bitwy za pomocą robotów.

Gra zaoferuje dużą swobodę modyfikacji wyglądu maszyn. Można będzie m.in. zakładać im czapki. - Autorzy Rust i Garry's Mod zapowiadają turową strategię Clatter - wiadomość - 2018-11-30
Gra zaoferuje dużą swobodę modyfikacji wyglądu maszyn. Można będzie m.in. zakładać im czapki.
CLATTER W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Facepunch Studios
  2. Wydawca: Facepunch Studios
  3. Gatunek: strategia
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery: grudzień 2018 r.

Znane z Garry’s Mod i Rust studio Facepunch zapowiedziało swój kolejny projekt. Okazała się nim strategia Clatter, w której będziemy dowodzili oddziałami robotów. Produkcja zmierza wyłącznie na pecety i ukaże się w przyszłym miesiącu.

Bitwy rozegrają się na niewielkich arenach. Autorzy obiecują duży wybór map i regularne wydawanie kolejnych. Podczas zabawy gracze będą kontrolowali niewielkie oddziały robotów, wybranych z dużej listy maszyn o różnorodnych cechach i zdolnościach. Walka odbywać się ma w systemie turowym.

Clatter powstaje głównie z myślą o potyczkach wieloosobowych, które rozgrywane będą w klasycznym deathmatchu oraz trybie control, wymagającym zajmowania punktów na mapie. Gracze zorganizowani zostaną w trzy ligi – brązową, srebrną i złotą. Każda ma mieć własne turnieje, a zwycięzcy będą mogli awansować do wyższej ligi.

Poza multiplayerem dostępny będzie także tryb kariery dla pojedynczego gracza. W nim wcielimy się w menadżera drużyny robotów i poprowadzimy nasz zespół do sukcesów w sezonach ligowych. Będziemy musieli zdobywać sponsorów, kupować i sprzedawać jednostki oraz ulepszać mechanicznych podopiecznych.

Warto na koniec wspomnieć, że na Steamie pojawił się już profil gry, dzięki czemu poznaliśmy wymagania sprzętowe:

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i3 6100 / AMD FX-4350
  2. Pamięć RAM: 4 GB RAM
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GT 1030 2 GB / AMD Radeon RX550 2 GB / Intel HD Graphics 630
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 1 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i5 6600 / AMD Ryzen 1600x
  2. Pamięć RAM: 8 GB RAM
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1060 3 GB / AMD Radeon RX 580 4 GB
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 1 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 10
  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej