Studio Uppercut Games ujawniło datę premiery swojej nowej gry, zatytułowanej City of Brass. Produkcja ukaże się w maju na konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz PC-tach.
Kamil Zwijacz

Poznaliśmy datę premiery zapowiedzianego w lipcu 2017 roku City of Brass. Pierwszoosobowa gra akcji rogue-lite (projekt posiada elementy roguelike, jak np. generowane losowo lokacje, ale nie jest bezpośrednim przedstawicielem tego gatunku) ukaże się 4 maja na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz komputerach osobistych. Od września zeszłego roku użytkownicy ostatniej z wymienionych platform mogą ją jednak kupić w ramach Steam Early Access w cenie 89,99 zł. Po premierze wersji 1.0 koszt zakupu wzrośnie o około 17 zł.
W porównaniu do tego, czym możemy bawić się obecnie, deweloperzy wyeliminują m.in. znane błędy, ulepszą balans rozgrywki oraz dopieszczą swój projekt. Ponadto doczekamy się ostatniego poziomu Innermost Chamber, który wystawi nas na prawdziwą próbę. Dodatkowo gra zostanie zintegrowana z platformą streamingową Mixer. Zapowiedziano również wspieranie City of Brass po premierze. Twórcy mają ponoć jeszcze wiele pomysłów. Nie zdradzili jednak, czego konkretnie możemy oczekiwać, ale mowa o darmowej i płatnej zawartości. Szczegóły poznamy w późniejszym czasie.
W City of Brass wcielimy się w złodzieja, który trafi do tytułowego miasta w poszukiwaniu skarbów. Na miejscu okaże się, że jest ono opanowane przez złe moce, z którymi będziemy musieli sobie poradzić, by móc później pławić się w złocie. Podczas rozgrywki mamy eksplorować losowo generowane lokacje, walczyć przy użyciu buławy oraz bicza, a w przypadku śmierci stracimy cały dobytek i zaczniemy rozgrywkę od nowa, ale bogatsi w doświadczenie.
12