Dodatkowi Airports do Cities: Skylines towarzyszyć będą cztery mniejsze DLC

Paradox Interactive zaprezentowało kolejne cztery DLC do Cities: Skylines. Będą one towarzyszyć premierze dużego rozszerzenia Airports i wprowadzą do gry nowe mapy, pojazdy oraz stacje radiowe.

Przemysław Dygas

Dodatkowi Airports do Cities: Skylines towarzyszyć będą cztery mniejsze DLC.
Dodatkowi Airports do Cities: Skylines towarzyszyć będą cztery mniejsze DLC.
W SKRÓCIE:
  • Dodatkowi Airports do Cities: Skylines towarzyszyć będą cztery małe DLC.
  • Wprowadzą one do gry nowe mapy, stacje radiowe oraz pojazdy.
  • Ich debiut odbędzie się tego samego dnia – 25 stycznia.

Jak każda z gier wydawanych przez Paradox Interactive, Cities: Skylines również może pochwalić się sporą liczbą wszelkiej maści dodatków. Gra regularnie wzbogacana jest o kolejne DLC, a najnowsze rozszerzenie otrzymało niedawno pierwszy zwiastun. Nosi ono nazwę Airports i, jak wskazuje tytuł, skupi się na transporcie lotniczym. Towarzyszyć mu będą cztery mniejsze DLC.

Pierwsze z nich to Content Creator Map Pack, czyli zestaw ośmiu map zaprojektowanych przez youtubera o nicku Sanctum Gamer. Drugie DLC to Content Creator Pack: Vehicles Of The World, które wprowadzi do gry 21 nowych pojazdów. Oprócz tego twórcy udostępnią dwie nowe stacje radiowe – The Mind oraz On Air. Po włączeniu pierwszej usłyszymy uspokajające melodie sprzyjające spokojnej rozbudowie miasta, a druga będzie oazą dla miłośników jazzu.

Główny dodatek, czyli Airports, pozwoli zaś na projektowanie rozległych hubów lotniczych, co ma się sprowadzać do łączenia wielu modułów o rozmaitych funkcjach. W efekcie gracze będą wznosić olbrzymie lotniska, obsługujące tysiące podróżnych, lub punkty przeładunkowe będące centrami handlu dalekosiężnego. Jeśli jesteście ciekawi, jak będzie to wyglądać w praktyce, dziś o godzinie 15:00 czasu polskiego odbędzie się oficjalny stream, w ramach którego twórcy zaprezentują nowości.

Wszystkie małe DLC oraz rozszerzenie Airports zadebiutują 25 stycznia. Za dodatki spod znaku Content Creator Pack zapłacimy 17,99 zł, a za stacje radiowe 14,49 zł (od sztuki). Najwięcej wydamy na Airports, którego koszt to prawdopodobnie 53,99 zł.

Cities: Skylines

Cities: Skylines

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 10 marca 2015

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

8.3

Gracze

9.3

Steam

8.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

12

Przemysław Dygas

Autor: Przemysław Dygas

Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2022-01-11
11:57

|13| Generał

|13|
😂

Dodatkowi Airports do Cities: Skylines towarzyszyć będą cztery mniejsze DLC

Czasy w których płatny dodatek ma dodatek.

Komentarz: |13|
2022-01-11
12:24

marcinbvb Generał

marcinbvb

Przecież nic nie mają wspólnego z sobą. Ot tak postanowili wydać wszystko razem.

Komentarz: marcinbvb
2022-01-11
12:49

sticky_dude Generał

I tak się żyje w tym paradoxie

Komentarz: sticky_dude
2022-01-11
16:34

xan11pl Generał

Ta gra jest świetna i fatalna jednocześnie. Generalnie warto zacząć od tego, że jest ona jedną wielką bazą pod ogromne ilości modyfikacji, pozwalających stworzyć dosłownie realistyczne miasta.

A jednocześnie przez to, że grywalna staje się jednak dopiero w momencie instalowania modyfikacji, sprawia że trzeba tych modów naprawdę zainstalować z dobrą setkę, a do tego z minimum tysiąc samych assetów nowych budynków i elementów dekoracyjnych, żeby miasta jako tako zaczęły wyglądać. Co z kolei sprawia, że taka zmodowana gra jest okropnie nie stabilna. Wiele razy próbowałem podchodzić do tego tytułu, żeby sobie tak mniej więcej odwzorować miasto w którym mieszkam, czy zbudować inne realistyczne miasto, i największym problemem było to, że w pewnym momencie z niczego potrafiły poznikać mi zainstalowane assety, bo tak, czy resetować się wytyczne do dróg które tak jak by sam wyznaczałem (własne pasy ruchu, wysepki itp). A że tych assetów było poinstalowanych z tysiąc, to szukaj który to asset się wykrzaczył i nie wczytał. Szkoda, że twórcy nie wyrazili jakiegoś bardziej oficjalnego wsparcia dla tych najbardziej obiecujących modyfikacji i assetów budynków itp. zamiast zajmować się wydawaniem takich nic nie znaczących DLCków...

Komentarz: xan11pl
2022-01-12
06:40

keeper_4chan Generał

keeper_4chan

Assetów i map to nie brakuje w warsztacie.
Lecz nikt też nikogo do kupna nie zmusza.

Komentarz: keeper_4chan

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl