Posiadacze konsol będą musieli poczekać na Cities: Skylines 2 do przyszłego roku. Paradox Interactive ogłosiło dziś przesunięcie premiery gry na PS5 i XSX/S.
Chociaż do premiery Cities: Skylines 2 został niespełna miesiąc, to nieoczekiwanie okazało się, że 24 października gra zawita tylko na pecety. Paradox Interactive ogłosiło dziś, że wersje gry na PlayStation 5 oraz Xboxy Series X/S ukażą się dopiero wiosną 2024 roku.
Deweloperzy tłumaczą opóźnienie chęcią dostarczenia jak najlepszych wersji konsolowych, które potrzebują jeszcze czasu na dopieszczenie wszystkich szczegółów.
Wraz z komunikatem twórcy opublikowali również FAQ, w którym odpowiadają na wszystkie nurtujące graczy pytania. Dzięki niemu wiemy, że:
Ponadto twórcy ujawnili nowe wymagania sprzętowe Cities: Skylines 2 na PC.
Deweloperzy tak tłumaczą podniesienie wymagań na PC:
Cities: Skylines II to tytuł nowej generacji, a zatem ma pewne wymagania sprzętowe. Zalecane specyfikacje zostały ustalone, gdy gra była jeszcze w fazie produkcji. Po przeprowadzeniu szeroko zakrojonych testów na różnych urządzeniach podjęliśmy decyzję o aktualizacji minimalnych/zalecanych konfiguracji, aby zapewnić graczom lepsze wrażenia.
Okazuje się, że produkcja kontynuacji popularnego city buildera sprawiła deweloperom nieco więcej kłopotów, niż sądzono. Posiadacze PC już niebawem będą mogli posmakować owoców tych starań. Gracze konsolowi muszą uzbroić się w cierpliwość.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
6

Autor: Michał Ciężadlik
Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.