Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 19 kwietnia 2015, 14:26

autor: Adrian Werner

Chainsaw Warrior: Lords of the Night - kontynuacja popularnej planszówki trafiła na iOS i Androida

W App Store i Google Play zadebiutowały mobilne wersje Chainsaw Warrior: Lords of the Night, czyli kontynuacji jednej z ciekawszych mobilnych planszówek ubiegłego roku.

Gracze pecetowy już od dwóch miesięcy bawią się Chainsaw Warrior: Lords of the Night, czyli kontynuacją jednej z najlepszych planszówek ubiegłego roku. Teraz autorzy wreszcie wypuścili wersje mobilne gry.

Na obu systemach mobilnych gra kosztuje 28 złotych. Jest to produkcja z kategorii premium, a więc nie posiada żadnych mikropłatności.

Akcja Chainsaw Warrior: Lords of the Night toczy się w roku 2035. Zaprezentowana przez autorów wizja przyszłości nie należy do optymistycznych. Grupa fanatycznych wyznawców zapomnianego plugawego bóstwa otworzyła portal do wymiaru czystego zła i przez tę bramę na tereny Nowego Jorku zaczęły przybywać hordy potworów. Ostatnią nadzieją ludzkości staje się tytułowy żołnierz, którego główna bronią jest potężna piła łańcuchowa. Już raz udało mu się uratować miasto w 2032 (w pierwszym Chaisaw Warrior), a teraz musi powtórzyć ten wyczyn na jeszcze większą skalę. Tym razem jego głównymi wrogami będą zombiaki będące ożywionymi trupami ludzi z imperium Azteków.

Gra jest rzadkim przypadkiem planszówki przeznaczonej wyłącznie dla pojedynczego gracza. Rozpoczynając zabawę tworzymy bohatera i dobieramy mu ekwipunek, a następnie wyruszamy eksplorować Nowy Jork w poszukiwaniu portalu, który musimy zniszczyć. Na osiągnięcie tego mamy tylko 60 minut. Podczas rozgrywki odkrywamy karty zdarzeń, dzięki czemu przebieg wydarzeń jest zawsze w pełni losowy.

Chainsaw Warrior: Lords of the Night opiera się na tych samych fundamentach co pierwsza część, ale wprowadza także liczne zmiany i ulepszenia. Autorzy dodali nowe lokacje, przedmioty, przeciwników oraz bossów. Usprawniono także system walki oraz solidnie zwiększono poziom trudności.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej