Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 kwietnia 2022, 11:50

autor: Adrian Werner

CD Projekt RED powoli kończy z naprawianiem Cyberpunka 2077

Studio CD Projekt RED powoli kończy z naprawianiem Cyberpunka 2077. Coraz mniejsza część zespołu zajmuje się tym zadaniem, a obecnie większość pracowników koncentruje się już na nowych projektach.

Od dnia premiery Cyberpunk 2077 przeszedł dużą metamorfozę, ale do ideału sporo jeszcze brakuje. Dlatego wielu graczy zadaje sobie pytanie, jak długo autorzy zamierzają rozwijać ten projekt. Studio CD Projekt RED uważa, że wykonano już większość potrzebnych napraw, w związku z czym koncentruje się ono głównie na przyszłych projektach.

Takie informacje przekazano podczas rozmowy z inwestorami, która odbyła się z okazji publikacji nowego raportu finansowego firmy. Kto przeglądał ten dokument, nie powinien być zaskoczony. Znalazła się tam grafika, pokazująca, jak dużą część zespołu przydzielono do poszczególnych zadań. Wynika z niej, że obecnie raptem ok. 11% pracowników CD Projekt RED zajmuje się ulepszaniem podstawowej wersji Cyberpunka 2077.

Oczywiście należy mieć na uwadze, że liczba ta dotyczy tylko rozwoju już wydanej gry. Równolegle duży zespół (ok. 17% całego CDPR) pracuje nad pierwszym dodatkiem, więc w sumie nadal prawie 30% deweloperów firmy zajmuje się Cyberpunkiem 2077.

Wydany dwa miesiące temu patch 1.5 zdawał się elementem przełomowym dla gry i teraz jest ona ogólnie ciepło odbierana. Mimo to do realizacji pełni potencjału projektu sporo jeszcze brakuje. Powstaje więc pytanie, czy – biorąc pod uwagę zmniejszające się zaangażowanie w dalsze naprawianie produkcji – możemy liczyć w przyszłości na następną podobnych rozmiarów aktualizację. Mamy nadzieję, że tak.

  1. Recenzja gry Cyberpunk 2077 – samuraju, masz świetne RPG do ogrania (wersja PC)
  2. Cyberpunk 2077 – poradnik do gry
  3. Cyberpunk 2077 – strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej