Call of Duty: Modern Warfare – posiadacze Xbox One pobiorą 66 GB
Najnowsza aktualizacja gier Call of Duty: Modern Warfare i Warzone zmusza graczy korzystających z Xbox One do ponownego pobrania 66 GB plików.
Aleksandra Dziwińska

Call of Duty: Modern Warfare i Warzone to już absolutni rekordziści co do wielkości aktualizacji. Szczególnie posiadacze Xboxa One mają powód do narzekań. Po raz kolejny to oni pobiorą najwięcej gigabajtów.
Najnowsza aktualizacja przede wszystkim naprawia błędy graficzne związane z modelami broni. Nie brzmi to jak duże zmiany, prawda? Gracze korzystający z PC lub PS4 rzeczywiście nie mają powodów do obaw. Aktualizacja na PS4 zajmuje 1,2 GB, a na PC 1,83 GB (w przypadku samego Warzone jest to jedynie 0,88 GB). Jednak posiadacze konsoli Microsoftu muszą pobrać 66,3 GB.
Dlaczego tylko jedna z platform została obdarzona tak dużą porcją danych? Powodem jest „nieprzewidziany błąd” związany z procesem dostawy aktualizacji na konsole Microsoftu. Za jego sprawą posiadacze Xboxa One muszą ponownie pobrać część plików, które już znajdują się na ich konsolach. Deweloperzy obiecują jednak, że rozmiar gry nie przekroczy 183 GB (99,5 GB w przypadku zainstalowanego jedynie Warzone). Infinity Ward ogłosiło również, że współpracuje z Microsoftem w celu zmniejszenia rozmiarów przyszłych aktualizacji.
Gracze z całego świata wyrażają swoje niezadowolenie na subreddicie poświęconym Warzone. Zwracają uwagę na to, że rozmiary aktualizacji powodują wielogodzinne pobieranie danych. Jest to niekomfortowa sytuacja dla wielu graczy z powodu ograniczenia, jakim jest prędkość internetu.
- Oficjalna strona serii CoD
- Call of Duty Modern Warfare - poradnik do gry
- Call of Duty Warzone - poradnik do gry

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Activision
- Infinity Ward
- Call of Duty (marka)
- patche i aktualizacje
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
hinson Generał
Jak widac trzeba wymyslic nowe metody kompresji plikow ktore znacznie zmiejsza rozmiar danych, bo widac ze obecne metody sa juz przestarzale i powinny i odejsc do lamusa.
prd Pretorianin
Nie żebym bronił Acti, bo stan techniczny CoDa to plucie graczom w twarz ale skoro już te narzekania na rozmiar gry powtarzają się co aktualizacje to może szanowny jeden z drugim gracz sprawdziliby faktyczny rozmiar folderu przed i po aktualizacji. U mnie z modułem Modern Warfare gierka zajmuje obecnie 208GB na PC.
Istotą rozmiarów aktualizacji jest jakiś maksymalnie nieprzygotowany na tak częstą formę aktualizowania produktu system plików gry, który nie pozwala w żadnym wypadku pobrać tylko nowych plików i za każdym razem ciągnie od groma plików posiadanych (+nowe) i je nadpisuje. To jest kolejny żart z użytkownika, Acti to dla mnie powoli druga Bethesda ze swoim podejściem do graczy i oferowanego produktu.
xxskazaxx Pretorianin
Problem nie leży po stronie Xboxa/Microsoftu.
To tylko i wyłącznie lenistwo i nieudolność programistów Infinity Ward (+ Umowa z Sony/PS)
Każda inna gra ma normalne aktualizację, nie szukając daleko RDR2/RDO normalna aktualizacja i roll back.
To samo z PRELOAD jest on na Xboxie i na PC, ale oczywiście w Call of Duty już nie bo programiści z Infinity Ward są na poziomie ścieku.
tata113m Pretorianin
tata113m Pretorianin
Wiecie co jest smutne że wymyślono system kompresji 1GB do około do kilku megabajtów ale przepadła, pomysłodawcą zginął i nie wiadomo gdzie są jego notatki